Jump to content
Annons

"glapp" i takten.. eller nåt..


progg

Recommended Posts

Annons

måste säga att jag förstår inte din fråga.

låter det fel?

du har t.ex gridden inställd på punkterade 16-delar. (ser det ut som)

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes. Har ändrat griden lite fram å tillbaka för att se om det blir någon skillnad.

Alltså problemet är att om det är 16-delar i en takt så är den sista kortare än alla de andra. Jag vet inte varför dårå. Det här är en av de första projekten jag gjorde med m-powered å jag har lyckats klarar mig utan det här problemet på senare tid men jag är väldans intresserad av vad som orsakat detta. Nyfiken alltså =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om jag förstår dig rätt men testa att klicka bort punkteringen så ska det nog rätta till sig.

Alltså, klicka på pilen till höger om där det står "Grid" och leta nästan längst ner i rullningslisten, där kan man välja trioler och punkteringar = "3" och "."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om jag förstår dig rätt men testa att klicka bort punkteringen så ska det nog rätta till sig.

Alltså, klicka på pilen till höger om där det står "Grid" och leta nästan längst ner i rullningslisten, där kan man välja trioler och punkteringar = "3" och "."

Och det gjorde det! Man tackar! =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...