Jump to content
Annons

Presentation


Recommended Posts

Hej, jag har funnits hÀr ett tag, men har inte varit sÀrsilt aktiv tidigare, och inte skrivit en presentation. sÄ det gör jag nu.

namnet Àr stefan.

pysslar med: skriva musik, sjunga, öva pÄ orgel, gitarr och bas. spelar synthbas i mitt ganska sÄ nystartade band, Irrenhaus. och nej, det Àr inte tysk synth dt handlar om. =D

skriver Àven reportage, recensioner och Àr redaktionschef Ät SolitudeZine, en nybildad nÀtpublikation med en redaktion pÄ 6 personer. Vi koncentrerar oss frÀmst pÄ musikgenrer som gÄr in under paraplyerna electro och rock (exempelvis ambient, DnB, metal osv), men Àven annan musik förekommer. samt lite diverse som inte har sÄ mycket med musik att göra.

vidare Àr jag Àven vice ordförande och bandbokningsansvarig i lokala kulturföreningen stageclub ulricehamn. och ska boka in inkubus sukkubus pÄ diverse klubbar, sÄ att de kan ha en sverigeturne nÀsta vÄr.

nog om karriÀr. dags att skriva om mig.

jag bor i ulricehamn, Àr faktiskt bara 17 Är, men har ÀndÄ lyckats komma lÄngt.

fan, jag lÄter ju som om jag har prestationsÄngest. det har jag nog. men jag pysslar alltsÄ med musik och kultur. en av mina tidigare hobbies var rollsepl, men har svÄrt att fÄ tid med det nu. pluggar pÄ estetiska dramaprogrammet.

ser ut som en hybrid av punk, hÄrdrock och goth, men har sÄ mycket bredare musiksmak....

jĂ€jĂ€jĂ€, nog om mig. 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
nattvaktaren (oregistrerad)

Hej Stefan och vÀlkommen.

Jag ser ut som en blandning mellan Klas Lund och Arthur Baker.

Hur ni andra ser ut fÄr ni sjÀlv berÀtta om.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag kanske inte Àr rÀtt person att sÀga hej och vÀlkommen eftersom du förmodligen har funnits hÀr lÀngre Àn jag. Men, hej och vÀlkommen i alla fall... Jag ser ut som en blandning av Ryan Philippe, Baren-Molle och prins Carl-Philip.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Vissa sÀger att jag ser ut som Orlando Bloom & vissa att jag ser ut som Kung Carl Gustf.

Förmodligen Àr jag nÄn form av blandning dÀremellan. SjÀlv tycker jag att jag ser ut som min bror

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ulricehamn, ey?? 🙁 DĂ€r bor ju jag oxo just nu!

ojojoj! man skulle kanske ta och jamma nĂ„gon dag. 🙁

det Àr lite som nÀr svenskar trÀffar andra svenskar i utlandet och tycker det Àr jÀttetrevligt, fast de inte skulle bry sig dÀrhemma.. haha.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hej och vÀlkommen! Jag ser ut som pÄ bilden, fast oftast i fÀrg.

EDIT: Och numera med ett ambivalent skÀggstubb som inte vet om det Àr skÀgg eller inte.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ulricehamn, ey?? 🙁 DĂ€r bor ju jag oxo just nu!

ojojoj! man skulle kanske ta och jamma nĂ„gon dag. 🙁

det Àr lite som nÀr svenskar trÀffar andra svenskar i utlandet och tycker det Àr jÀttetrevligt, fast de inte skulle bry sig dÀrhemma.. haha.

Hahaha precis! 🙂 JorĂ„ kan man vĂ€l göra sĂ€kert.. Var bor du? Jag Ă€r ju pĂ„ vĂ€g till huvudstaden om ett par veckor men just nu sitter jag och har mer eller mindre semester.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ulricehamn, ey?? 🙁 DĂ€r bor ju jag oxo just nu!

ojojoj! man skulle kanske ta och jamma nĂ„gon dag. 🙁

det Àr lite som nÀr svenskar trÀffar andra svenskar i utlandet och tycker det Àr jÀttetrevligt, fast de inte skulle bry sig dÀrhemma.. haha.

Hahaha precis! 🙂 JorĂ„ kan man vĂ€l göra sĂ€kert.. Var bor du? Jag Ă€r ju pĂ„ vĂ€g till huvudstaden om ett par veckor men just nu sitter jag och har mer eller mindre semester.

tja, nu pÄ fredag Àr jag i södertÀlje pÄ dirty black summer festival. sen Àr jag lite mindre Àn en vecka i borensber; östergötland, hos min flickvÀn. sen blir det Äka till arvikafestivalen, och sen Äker jag hem till ulricehamn, ska börja intensivrepa med mitt band.

lite mer exakt hur lÀnge stannar du i ulricehamn?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

VĂ€lkommen hit - inget dĂ„ligt "CV" för en sjuttonĂ„ring! đŸ˜±

Jag ser ut som min avatar, pĂ„ riktigt. Med ski-googles. Har bl.a fĂ„tt höra att jag liknar Enhörning, Bindefeldt och Gardell. Men det sĂ€ger de nog bara för att de tre andra ska bli glada. 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

VĂ€lkommen hit - inget dĂ„ligt "CV" för en sjuttonĂ„ring! đŸ˜±

Jag ser ut som min avatar, pĂ„ riktigt. Med ski-googles. Har bl.a fĂ„tt höra att jag liknar Enhörning, Bindefeldt och Gardell. Men det sĂ€ger de nog bara för att de tre andra ska bli glada. 😆

"Goggles" heter det, din datanörd! 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

VĂ€lkommen hit - inget dĂ„ligt "CV" för en sjuttonĂ„ring! 😆

Jag ser ut som min avatar, pĂ„ riktigt. Med ski-googles. Har bl.a fĂ„tt höra att jag liknar Enhörning, Bindefeldt och Gardell. Men det sĂ€ger de nog bara för att de tre andra ska bli glada. 😄

"Goggles" heter det, din datanörd! 😄

Hahaha.. nĂ€dĂ„nĂ€dĂ„nĂ€dĂ„!!! đŸ˜±

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...