bira Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Tjenare. Jag söker en sångpedagog i Trollhättan, helst duktig och skitbillig 😠 Skämt och sido, någon som vet någon eller någonstans dit jag kan vända mig? Vet inte om det hamnade i rätt forumsdel men nån mod. kanske får flytta den annars 🙂 Marcus
Overkill Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Wictoria Nilsson jobbar väl på musikskolan? Tror att hon har gjort det i alla fall. Hör med henne! I Vänersborg finns det en man som heter Dan Rosenborg (tror jag) och han är även Agnes Carlssons sångpedagog. Han jobbar i Missionskyrkan( spelade i alla fall på min konfirmation 😕) Ring Missionskyrkan och hör efter Dan Rosen-nånting 😳
Lilleman Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 (redigerat) Jag vet en, han är grymt bra... Både praktiskt och teoretiskt... Du ska inte stirra dej blind på priset, är det kvantitet eller kvalitet du vill ha...? Den här killen tar 500kr/tim och du får resa 6 mil... PM:a om du är intresserad... Redigerat 5 september 2006 av Lilleman
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.