Fidden Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 HUR E LÄÄÄGET! Jorå, bra. sj? känner mig lite blå.. måste vart något som hände igår
Christofer Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 Jävla Sverige som inte inser hur jävla sjukt Alliansen är!!!! 😄 😄 Vad tusan röstade du på? Miljöpartiet, vilket borde ha framgått av många av mina tidigare inlägg både här och i politik-tråden... 😄 Jaha...... Bättre lycka nästa gång din hippi. 🙂 Öhh, woot? Miljöpartiet ökade ju sedan förra året. 😄 Och vad fan har det att göra med att vara en hippi?? 😄 Mmmmm, kaffe 😄
Fidden Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 det där gör ont ända in i själen..... hjälp.
Dark Of Light Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 KNULLA!!! Ska köpa chips idag 😄 Vilken smak??? På ligget alltså? 😄
Overkill Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 KNULLA!!! Ska köpa chips idag 😄 Vilken smak??? På ligget alltså? 😄 "Hej, jag skulle vilja ha ett ligg med nacho-dip 😄"
Fidden Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 "Hej, jag skulle vilja ha ett ligg med nacho-dip 😎" ett nacho-dip med andra ord.
Dark Of Light Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 KNULLA!!! Ska köpa chips idag 😎 Vilken smak??? På ligget alltså? 😎 "Hej, jag skulle vilja ha ett ligg med nacho-dip 😎" 😆 Spanskt? 😳 Gäller att stava rätt bara.... Kan lätt bli: Hej, jag skulle vilja ha ett ligg med macho-nupp... Kan ju sluta hur som helst... Man får en en hårig spanjack med läderväst, sporrar och piska... och du är hans sadel 😱
Overkill Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 KNULLA!!! Ska köpa chips idag 😎 Vilken smak??? På ligget alltså? 😎 "Hej, jag skulle vilja ha ett ligg med nacho-dip 😎" 😆 Spanskt? 😳 Gäller att stava rätt bara.... Kan lätt bli: Hej, jag skulle vilja ha ett ligg med macho-nupp... Kan ju sluta hur som helst... Man får en en hårig spanjack med läderväst, sporrar och piska... och du är hans sadel 😱 😆😎😎
Fidden Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 Vänta, vänta! nu kom jag på bästa ordvitsen. Haha. Shit, detta blir kul, vänta lite. Jo, den som... AAAAH! hehe förlåt, jag kom av mig. Den som sade... nej, fel. hihi Den som SADEL kan va' det! HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAH
Overkill Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 😎 Vad rolig du är 😳 Den här då: Vad säger styckmördaren till sitt offer? Rest in pieces.
Recommended Posts