Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Jag har aldrig gjort sånt med min farmor 😄
D Vibe Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Undrar vad det är för dumschmock som går omkring och bränner förskolor här runt omkring min trakt? /Daniel
Micke H Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Undrar vad det är för dumschmock som går omkring och bränner förskolor här runt omkring min trakt? /Daniel Är det inte lättare att bara skolka...? 😄
Pico Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Undrar vad det är för dumschmock som går omkring och bränner förskolor här runt omkring min trakt? /Daniel Hörrö varför ville dom dra in militären för? Finns inte polisen tillgänglig? 🙂😉😛 ja djävlar.. Vars e DoL förresten? 😎 Han hade visst något att göra i Skövde... minns inte vad han sa, förskolelärare? 😛
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Undrar vad det är för dumschmock som går omkring och bränner förskolor här runt omkring min trakt? /Daniel Hörrö varför ville dom dra in militären för? Finns inte polisen tillgänglig? 🙂😉😛 ja djävlar.. Vars e DoL förresten? 😎 Han hade visst något att göra i Skövde... minns inte vad han sa, förskolelärare? 😄 Nuppa en förskolelärare? 😛
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Fidden! 😎 Men... det är ju jag! Collt va? 🙂
Christofer Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Hej. 🙂 Tjena killen! LÄget! 😄 Bara bra 🙂 själv då?
Fidden Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Fidden! 😄 Men... det är ju jag! Collt va? 🙂 Det kan du hoppa upp och slå ihop dina piffiga små skinkhalvor på att det är!
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Fidden! 🙂 Men... det är ju jag! Collt va? 🙂 Det kan du hoppa upp och slå ihop dina piffiga små skinkhalvor på att det är! Hur vet du hur de ser ut? 😄
Fidden Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Fidden! 🙂 Men... det är ju jag! Collt va? 😎 Det kan du hoppa upp och slå ihop dina piffiga små skinkhalvor på att det är! Hur vet du hur de ser ut? 😄 ooops... 🙂 sa jag för mycket nu?
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Hej. 🙂 Tjena killen! LÄget! 😄 Bara bra 😎 själv då? Jorå fint. Pissenödig å lite trött. som de ska va 🙂
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Fidden! 🙂 Men... det är ju jag! Collt va? 😎 Det kan du hoppa upp och slå ihop dina piffiga små skinkhalvor på att det är! Hur vet du hur de ser ut? 😄 ooops... 🙂 sa jag för mycket nu? 😎😮 Va äre han som målat din signatur heter? Han har rätt många coola bilder!
Fidden Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 (redigerat) Sam Brown, http://www.explodingdog.com edit: attans, jag glömde citera... och förresten menar du kanske avatar... eller också blev det jättekonstigt. Redigerat 13 september 2006 av Fidden
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Sam Brown, http://www.explodingdog.com edit: attans, jag glömde citera... och förresten menar du kanske avatar... eller också blev det jättekonstigt. Såklart menar jag avatar! 😄
Fidden Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Sam Brown, http://www.explodingdog.com edit: attans, jag glömde citera... och förresten menar du kanske avatar... eller också blev det jättekonstigt. Såklart menar jag avatar! 😄 En gång sa jag kommentar när jag egentligen menade signatur, då blev det också konstigt. Sen gick vi och åt glass och drack päronsoda och skrattade åt det.
Recommended Posts