Dark Of Light Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Hur gammal är du? 😄 😆 2,5..? 😳 I snitt 😆 och min skjuts kommer lite senare 😛 Å andra sidan kan jag ju vara här lite till 🙂
Overkill Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Hur gammal är du? 😄 😆 2,5..? 😳 I snitt 😆 och min skjuts kommer lite senare 😛 Å andra sidan kan jag ju vara här lite till 🙂 🙂
Dark Of Light Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Hur gammal är du? 😄 😄 2,5..? 😳 I snitt 🙂 och min skjuts kommer lite senare 😛 Å andra sidan kan jag ju vara här lite till 🙂 😄 Det är sant 😆 .. Jag och Pico räknade på det där en gång... 😆 Fast å andra sidan var det där nog vår sammanlagda ålder... rent mentalt då. 🙂
Dark Of Light Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Vart är din ride? 😳 😆 Vill du bli av med mig? 😛 Han skulle tanka och hämta öl och några polare och... Du vet, "jag ska bara" han är lite sådan...
Micke H Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Vi väntar alla på att få höra om din nästa nupp-adventure. 😛
Recommended Posts