Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 om ändå ernst kunde bygga mig en balkong-galge! 😆 😉
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 KAFFEEEEEEEEEEE!!!! 😆😆 Haha.. 😆 ..eh.. 😆 😠 Inget mer nu!!! Ta... Öhh... ÖL! Ta en öl istället, det lugnar. 😉
Danny Cort (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Idag är havet vredgat, Gote.
Gote Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Idag är havet vredgat, Gote. 😆 Vad har du gjort? 😉
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 (redigerat) 😉 Redigerat 6 september 2006 av Dark Of Light
IDF Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 ÅT han upp hamstrarna sedan? 😉 med bearnaise-sås och skållat ollon
musik (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Ta RAJ, da-ti ra ti raaj da ti-SJÖÖMAANNNN Ta raj da ti ra ti raj-daaa TEE SJÖSS!!!! Djävla konstig låt. Känner ni igen den? 🙂
Gote Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Ta RAJ, da-ti ra ti raaj da ti-SJÖÖMAANNNNTa raj da ti ra ti raj-daaa TEE SJÖSS!!!! Djävla konstig låt. Känner ni igen den? 🤪 Klart man känner igen den! Man har väl varit onykter! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Vad heter den? En annan märklig, också den med havsanknytning är denna: Till havs, ti-i-i-ill havs Till haa-a-a-avs mitt Jermabarn Till havs Ti - i - ill haaaaaavsss Mitt Jermabarn Ti-ill havs de-lue-de-te-dööö dö [musiken] 🙂
musik (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Vegetarisk ärtsoppa, men med misstänkt spyfluga. Kan jag fortfarande kalla den vegetarisk? 🙂
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 (redigerat) Vegetarisk ärtsoppa, men med misstänkt spyfluga. Kan jag fortfarande kalla den vegetarisk? 😲 Det beror ju på vad du har ätit... Det kanske är en blomfluga? 😆 Då borde den ju vara vegetarisk 🙂 ... Förändrar det saken? 😳 Å andra sidan tror jag att flugfan skiter i vad du kallar den. 😆😆 Redigerat 6 september 2006 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 (redigerat) Finns på burk också. MUUUUUUUUUUUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHA HA HAHAHA AA HAHHA HA... Hah ah... hrm😲 Skulle ju kunna vara en slags rengöringsmedel för dagen efter också... Redigerat 6 september 2006 av Dark Of Light
Gote Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Man kanske kan använda den för att spana innanför gylfen på folk? 😲
oknytt Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 ÅT han upp hamstrarna sedan? 😉 Vet inte, jag skrev lite slarvigt tidigare, jag menade att jag bara läste RUBRIKEN inte artikeln,,, Vilken jävla sjuk dåre...
oknytt Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Vegetarisk ärtsoppa, men med misstänkt spyfluga. Kan jag fortfarande kalla den vegetarisk? 😉 Släng flugan och skit i resten... 😆 Näää jag hade slängt soppan och tatt nått annat ist..
oknytt Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 😮 Varför 😮 🙁 Vet int.. 😮 😮😮😮😮 Kaffedax.. 😮 vet inte?? 🙁
Recommended Posts