Dark Of Light Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 (redigerat) Nej, jag vet inte vad jag ska skriva. Osäker, så att säga... Betyder allt det här att jag inte kan ge dig en banan..? Det här kan ju få långtgående konsekvenser... Redigerat 31 oktober 2006 av Dark Of Light
Gote Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Nej, jag vet inte vad jag ska skriva. Osäker, så att säga... Betyder allt det här att jag inte kan ge dig en banan..? Det här kan ju få långtgående konsekvenser... GAAAHH!! Herredjävlar, det tänkte jag inte på!!! Du kanske kan länka till en banan istället?
Dark Of Light Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Nej, jag vet inte vad jag ska skriva. Osäker, så att säga... Betyder allt det här att jag inte kan ge dig en banan..? Det här kan ju få långtgående konsekvenser... GAAAHH!! Herredjävlar, det tänkte jag inte på!!! Du kanske kan länka till en banan istället? Är det tillåtet??? Va? Va? Va? I så fall kan man ju göra så här...Tveksam länk, nu gick det åt helvete direkt va? Börjar bli svettig... Finns det smilie plåster? Mot abstinensen..? Typ Smilienell eller något motsvarande.
Dark Of Light Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Smyli... Smajle... Småle... Smilla... Smajl... Smolkie... HERREGUUUUUD! JAG HAR GLÖMT HUR DET STAVAS. BÖRJAR... ATT... TAPPA... DET... LILLA... VETT... JAG... HADE...GWHARAAAAAAAAAAARGHHHH!!!
Overkill Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Smyli... Smajle... Småle... Smilla... Smajl... Smolkie...HERREGUUUUUD! JAG HAR GLÖMT HUR DET STAVAS. BÖRJAR... ATT... TAPPA... DET... LILLA... VETT... JAG... HADE...GWHARAAAAAAAAAAARGHHHH!!! jag skulle vilja svara på det där med en enkel smiley men det får jag inte. Så strunt samma.
Micke H Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Jag vet en svart smiley jag skulle vilja posta just nu...
Overkill Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Jag vet en svart smiley jag skulle vilja posta just nu... Jag vet en röd jag skulle vilja posta...
Gote Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Jag vet en svart smiley jag skulle vilja posta just nu... Jag vet en röd jag skulle vilja posta... Jag vet en gul...
Micke H Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Jag vet en rosa elefant jag skulle vilja posta...
Overkill Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Jag vet en hårig ska jag skulle vilja pussa...
Micke H Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Jag skulle vilja SE en rosa elefant just nu...gärna flygande.
Dark Of Light Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 (redigerat) Jag vet en svart smiley jag skulle vilja posta just nu... Jag vet en röd jag skulle vilja posta... Jag vet en gul... Gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svartv, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart..., gul va? ... och sedan... hnnnghhh... rh... rööö.. d... swarth...z Redigerat 31 oktober 2006 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Jag vet en hårig ska jag skulle vilja pussa... Ska?
Overkill Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Jag vet en hårig ska jag skulle vilja pussa... Ska? sak
Dark Of Light Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Jag vet en hårig ska jag skulle vilja pussa... Ska? sak ... piasavakvast..? ...skoborste..? ...tandborste..? ...valfri borste..? ...ingen borste alls utan ett lösskägg..? ...inget skägg överhuvudtaget, utan egentligen en hårig lösröv..? ... ..? .?? ??? ?? ? En vårta..?
Dark Of Light Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 DoL...brukar du alltid dricka på jobbet? Inte när det är helg...
Overkill Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 DoL...brukar du alltid dricka på jobbet? Inte när det är helg... Han är ju vaken?
Micke H Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 DoL...brukar du alltid dricka på jobbet? Inte när det är helg... Vad gör du då?
Micke H Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 DoL...brukar du alltid dricka på jobbet? Inte när det är helg... Han är ju vaken? *skratt* (Ger inte riktigt samma effekt...)
Overkill Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 DoL...brukar du alltid dricka på jobbet? Inte när det är helg... Vad gör du då? nuppar?
Dark Of Light Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 DoL...brukar du alltid dricka på jobbet? Inte när det är helg... Vad gör du då? Dricker någon annanstans förstås... Eller nuppar... Eller kombinationer av de båda aktiviteterna.
Dark Of Light Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Det här fungerar inte... Inte utan de där små... gula... röda... svarta...
Gote Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 DoL...brukar du alltid dricka på jobbet? Inte när det är helg... Vad gör du då? Dricker någon annanstans förstås... Eller nuppar... Eller kombinationer av de båda aktiviteterna. Hmm. Kombinationen har jag nog aldrig provat... Säger "nog" eftersom den ena aktiviteten ibland leder till att man inte minns den andra.
Recommended Posts