Gote Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Pico Pico potatisgris! 😳 🙂 Sett några bra Sandra Bullock-filmer på sistone?
Pico Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Pico Pico potatisgris! 😳 🙂 Sett några bra Sandra Bullock-filmer på sistone? Du menar "Sett några bra Sandra Bullock-filmer?" antar jag.... ?
Gote Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Pico Pico potatisgris! 😳 😛 Sett några bra Sandra Bullock-filmer på sistone? Du menar "Sett några bra Sandra Bullock-filmer?" antar jag.... ? aksnek det aksnek... 🙂
Pico Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Pico Pico potatisgris! 😳 😛 Sett några bra Sandra Bullock-filmer på sistone? Du menar "Sett några bra Sandra Bullock-filmer?" antar jag.... ? aksnek det aksnek... 🙂 😛
oknytt Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 hej hej tja tja hihi heeeeej 😳 heeeeeeeeeeeeeeeeej
oknytt Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 hej hej tja tja hihi heeeeej 😳 heeeeeeeeeeeeeeeeej häj 🙂
Gote Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Alles gut? sådär, jämna plågor... Allt är lidande...
Micke H Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Alles gut? sådär, jämna plågor... Allt är lidande... Alla är vi menade att ruttna och dö...
oknytt Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Alles gut? sådär, jämna plågor... Allt är lidande... Alla är vi menade att ruttna och dö... livet är ett långt lidande men döden är heller inget nöje...
Overkill Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 😆 I helgen ska jag skriva ett referat på en text och en "scary story" 😆 Attans att man har så dålig fantasi 😎
Pluffo Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 😆 I helgen ska jag skriva ett referat på en text och en "scary story" 😆 Attans att man har så dålig fantasi 😎 Öhm...På vems order? 😎
Krokodil Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Jag ska träna mig på att skildra inifrån, genom att skriva en text på några sidor om hur det är att vara i matsalen i skolan. Fy fan vad jag hatar lärare ibland.
Overkill Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 😎 I helgen ska jag skriva ett referat på en text och en "scary story" 🙁 Attans att man har så dålig fantasi 😆 Öhm...På vems order? 😎 Vad på vems order? 😆 Annars kallas detta djävulens påhitt för "läxor". 😎
Pluffo Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 skriva en text på några sidor om hur det är att vara i matsalen i skolan HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Ja, jävlar.....
Pluffo Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 😎 I helgen ska jag skriva ett referat på en text och en "scary story" 🙁 Attans att man har så dålig fantasi 😆 Öhm...På vems order? 😎 Vad på vems order? 😆 Annars kallas detta djävulens påhitt för "läxor". 😎 Jamen går du i grundskolan eller är det någon tokig folkhögskola som har fått fatt på dig?
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Borde man kanske radera den här tråden? Vems värld skulle kollapsa?
Krokodil Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Ja, inte kunde jag ha sagt det bättre själv.
Recommended Posts