Pico Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Nähepp... fram med rötjutet, här ska skrivas adventskalenderpilotavsnittsmanus! Wohoo! Där har vi en mening man inte hör varenda dag. 😱
Christofer Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Nähepp... fram med rötjutet, här ska skrivas adventskalenderpilotavsnittsmanus! Wohoo! Där har vi en mening man inte hör varenda dag. 🙂 🙂😆😆
Christofer Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Pico: vad kommer "Well, let me ask you this; shut up!" ifrån?
Dark Of Light Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 🙂 "Gissar" på att den där kommentaren kommer från samma "person" som också har sagt; "You know, fingerprints are just like snowflakes. They're both very pretty..." "No jury in the world is going to convict a baby.... Maybe Texas..." eller "I hope this has taught you kids a leason: kids never learn."
Christofer Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Vad tyckeru om meshuggah chrille? 🙂Fan va feta de är! 🙂 Inte alls, har bara hört nån låt med dom och jag gillar inte vad jag hört.
Christofer Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 🙂 "Gissar" på att den där kommentaren kommer från samma "person" som också har sagt;"You know, fingerprints are just like snowflakes. They're both very pretty..." "No jury in the world is going to convict a baby.... Maybe Texas..." eller "I hope this has taught you kids a leason: kids never learn." Homer Simpson? 🙂
Micke H Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Wasup you sexy motha-fucker? 🙂 Looking good, cutie, looking good. 😎
Overkill Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Lynxo! Vad är det för skalor som du använder i State of Mind? Det är ju ingen bas där så jag kan ju träna lite 🙂
Micke H Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Lynxo! Vad är det för skalor som du använder i State of Mind? Det är ju ingen bas där så jag kan ju träna lite 😎 Det är F Harmonisk Moll (eller C Frygisk Dur-skala) + några toner som inte hör till skalan. 😄 Jag experimenterade mycket där. Men håller du dig till F Harmonisk Moll (F Harmonic Minor) så klarar du dig nog. 🙂
ThomasJ Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Hoho.. MOrn morn! dax för andra koppen med nybryggt:D Ikväll blir det utgång efter förfesten med bränvinspecial:P Jag skall vara full o dryg hela natten!
Overkill Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Det lät avancerat, men jag ska se vad jag kan göra 🙂
Micke H Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Och var inte rädd för att experimentera där. 😎 Förresten, fan vad den låten påminner om någon av Djonas låtar. 🙂
Overkill Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 🙂 Jag älskar solona, och den där triolgrejen i slutet! 😎
Micke H Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 är låten såndär rockändråll? Nja, snarare progressiv instrumental-rock i så fall. Typ som någon av Djonas låtar. 🙂
Micke H Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 😎 Jag älskar solona, och den där triolgrejen i slutet! 😄 Jo, solona blev jag också nöjd med. 😄 Men helsike vad svårt det blir att spela in det någon gång. 🙂
Christofer Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Lynx: i min skalbok så är de mesta i A men om jag T.ex. vill lira nått i C ska jag ha samma grepp fast börja på en annan ton?
Micke H Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Lynx: i min skalbok så är de mesta i A men om jag T.ex. vill lira nått i C ska jag ha samma grepp fast börja på en annan ton? Ja, du flyttar grundtonen C till A, och har exakt samma grepp därifrån. Att lära sig musikteori på gitarr är väldigt enkelt på det viset, det är mycket svårare på tex piano, där du har svarta tangenter med i bilden som krånglar till det... 🙂
Overkill Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Lynxo, logga in på MSN så kan jag skicka det jag gjort hittills 🙂
Recommended Posts