maxmaxmax (oregistrerad) Postat 15 januari 2004 Postat 15 januari 2004 (redigerat) Hej allihopa. Jag heter Max, har ocksÄ sysslat med tracking men nuförtiden mest digitalinspelning med sextiotalsinfluenser och en del electropop. AlltsÄ, antingen Philicorda eller Yamaha DX-7. Blev glad nÀr jag hittade sidan nÀr det mesta jag lÀrt mig Àn sÄ lÀnge Àr frÄn egen utövning, ska bli kul att lÀsa andras tips. Ses i forumet, ha det bra. EDIT: analog- till digitalinspelning. Redigerat 18 november 2004 av maxmaxmax
Plus o Minus Postat 15 januari 2004 Postat 15 januari 2004 vĂ€lkommen till studio's lilla plats pĂ„ nĂ€tet đł
Dna the Synthmaestro Postat 16 januari 2004 Postat 16 januari 2004 DX-7an Ă€r vĂ€l en gammal 80-tals synth om inte jag minns fel? đł sjĂ€lv har jag en DX-200... schyssta grejer
Neko Postat 16 januari 2004 Postat 16 januari 2004 Hej och vÀlkommen till forumen! hoppas att du kommer trivas hÀr!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.