precisionsound (oregistrerad) Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Hej! Tänkte göra lite reklam för ett suveränt webhotell som är helt makalöst bra. Hittar nån något som är så här billigt, ger så mycke för pengarna och till råga på allt har en extremt bra och säker uptime, maila mig. www.scorpiondata.com Deras mini paket är rena mega paketet på andra ställen om de ens finns som alltenativ. Kolla in de, perfekt för den som vill hosta mycke MB. Ligger i Sverige och har telefon support t.o.m. Vill ni vara bussig mot mig för att jag get er detta tips får ni gärna uppge detta nummer när ni beställer = 423 mvh Lars
Fruppe69 (oregistrerad) Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Jag testade dom i ett år, hade mer downtime än något annat webhotell jag haft... plus att det kostade massor om man överskred tilldelad trafik. Kan inte rekommendera dom alls faktiskt.
precisionsound (oregistrerad) Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Hej! Förr i tiden hade dom mycket trassel men dom har bytt ut de mesta och de senaste året har de rullat superbra. De är svårt att hitta något webhotell med så generöst utrymme och trafik som dom. Jag använder dom skälv så klart och håller med om att de var lite si o så förr. Mvh Lars
tbruce Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Det är svårt det där med att välja webbhotell... man vet liksom inte vad man får.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.