Hellpig Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 (redigerat) Efter flera års (!!!) velande har jag äntligen köpt mig en ny bas idag... hittade en svart Fender Jazz bas på Musikcentralen, nedsatt med 35%. Känns väldigt trevligt, som alltid när man köper nytt instrument. Nu skall jag bara komma fram med ett sätt att berätta detta för tjejen så att inte hon kreverar... 🙂 Redigerat 22 augusti 2006 av Hellpig
Who the fuck is billy Jo? Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 oh fan va nice 🙂 funderar också på att införskaffa en Fender Jazzbas snart..när jag har pengar (Aldrig)
rainydays Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Gratulerar! Du får väl säga att det är nån sällsynt modell som kommer att vara ovärderlig när du är pensionär 🙂 Min nästa bas ska bannemig bli en Fender Jaguar Sunburst. Sen får jag väl åka upp till Mornel så han får klämma lite på den 😆 Aja, först ska jag ha en ny gitarr.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Efter flera års (!!!) velande har jag äntligen köpt mig en ny bas idag... hittade en svart Fender Jazz bas på Musikcentralen, nedsatt med 35%. Känns väldigt trevligt, som alltid när man köper nytt instrument. Nu skall jag bara komma fram med ett sätt att berätta detta för tjejen så att inte hon kreverar... 🙂 Vad gav du för den? Är det en Japanare?
Hellpig Postat 23 augusti 2006 Trådstartare Postat 23 augusti 2006 (redigerat) Efter flera års (!!!) velande har jag äntligen köpt mig en ny bas idag... hittade en svart Fender Jazz bas på Musikcentralen, nedsatt med 35%. Känns väldigt trevligt, som alltid när man köper nytt instrument. Nu skall jag bara komma fram med ett sätt att berätta detta för tjejen så att inte hon kreverar... 😆 Vad gav du för den? Är det en Japanare? Mexico tillverkad, gav ungefär 4480 kr, vilket verkade vara ett bra pris efter att ha kikat runt i butikerna både på nätet & RL. Edit: Satte priset för högt. 😆 Redigerat 23 augusti 2006 av Hellpig
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.