Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Efter flera Ă„rs (!!!) velande har jag Ă€ntligen köpt mig en ny bas idag... hittade en svart Fender Jazz bas pĂ„ Musikcentralen, nedsatt med 35%. KĂ€nns vĂ€ldigt trevligt, som alltid nĂ€r man köper nytt instrument. Nu skall jag bara komma fram med ett sĂ€tt att berĂ€tta detta för tjejen sĂ„ att inte hon kreverar... 🙂

Redigerat av Hellpig
Annons
Postat

Gratulerar! Du fĂ„r vĂ€l sĂ€ga att det Ă€r nĂ„n sĂ€llsynt modell som kommer att vara ovĂ€rderlig nĂ€r du Ă€r pensionĂ€r 🙂

Min nĂ€sta bas ska bannemig bli en Fender Jaguar Sunburst. Sen fĂ„r jag vĂ€l Ă„ka upp till Mornel sĂ„ han fĂ„r klĂ€mma lite pĂ„ den 😆

Aja, först ska jag ha en ny gitarr.

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Efter flera Ă„rs (!!!) velande har jag Ă€ntligen köpt mig en ny bas idag... hittade en svart Fender Jazz bas pĂ„ Musikcentralen, nedsatt med 35%. KĂ€nns vĂ€ldigt trevligt, som alltid nĂ€r man köper nytt instrument. Nu skall jag bara komma fram med ett sĂ€tt att berĂ€tta detta för tjejen sĂ„ att inte hon kreverar... 🙂

Vad gav du för den?

Är det en Japanare?

Postat (redigerat)
Efter flera Ă„rs (!!!) velande har jag Ă€ntligen köpt mig en ny bas idag... hittade en svart Fender Jazz bas pĂ„ Musikcentralen, nedsatt med 35%. KĂ€nns vĂ€ldigt trevligt, som alltid nĂ€r man köper nytt instrument. Nu skall jag bara komma fram med ett sĂ€tt att berĂ€tta detta för tjejen sĂ„ att inte hon kreverar...  😆

Vad gav du för den?

Är det en Japanare?

Mexico tillverkad, gav ungefÀr 4480 kr, vilket verkade vara ett bra pris efter att ha kikat runt i butikerna bÄde pÄ nÀtet & RL.

Edit:

Satte priset för högt. 😆

Redigerat av Hellpig

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.