Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons

Fruktansvärt fel!!

Digidesign PRE är en helt analog och fristående 8-kanals mikpreamp, som inte kräver något annat än en nätkabel för att fungera. Dock har den samma utseende som övriga interface i HD systemet, och den kan styras med total recall inifrån Pro Tools mjukvaran (via MIDI).

Hittar du en billigt så KÖÖÖÖÖÖP! Den låter kanon, använde den på min senaste platta där alla trummor förutom baskagge och overhead är inspelad med den.

Micke

Digidesign

Redigerat av ProTools
Link to comment
Dela på andra sajter

Fruktansvärt fel!!

Digidesign PRE är en helt analog och fristående 8-kanals mikpreamp, som inte kräver något annat än en nätkabel för att fungera. Dock har den samma utseende som övriga interface i HD systemet, och den kan styras med total recall inifrån Pro Tools mjukvaran (via MIDI).

Hittar du en billigt så KÖÖÖÖÖÖP! Den låter kanon, använden den på min senaste platta där alla trummor förutom baskagge och overhead är inspelad med den.

Micke

Digidesign

Oj .... 😎 det var faktiskt fruktansvärt fel....

Pinsamt med tanke på att man lär sig om dom i PT 101 kursen som jag klarade för ett par veckor sen 🙂

Dock så stog det inte i boken att man kunde köra dom utan ett PT system...

Bara att dom är speciellt designade för PT HD....

Men på hemsidan står det ju klart och tydligt.... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla svar! Jag erhåller två stycken mkt billigt från en kamrat på andra sidan jordklotet, var osäker på kvaliten bara.

Och JA jag har protools HD3 så jag vet vad jag gör och 3st 96I/O men det skall fungera ändå hoppas jag, skall på sikt byta till 192:or men avvaktar då behövet ej finnes!

Men dåså då köper jag mina PRE:s. Skall bli kuligt!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...