tekniker_thomas (oregistrerad) Postat 28 juni 2004 Dela Postat 28 juni 2004 Jag heter Thomas och är ljudtekniker på ett företag som får förbli namnlöst här. På min fritid driver jag en liten men kompetent studio, innehållande diverse märkliga pryttlar och en hög datorer. Well thats me..! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 28 juni 2004 Dela Postat 28 juni 2004 tjohej! Jag är ungefär ett par timmar äldre på siten än du, så tjo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tekniker_thomas (oregistrerad) Postat 28 juni 2004 Dela Postat 28 juni 2004 Tjo på dej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sofa_Fredrik (oregistrerad) Postat 28 juni 2004 Dela Postat 28 juni 2004 Hej å Välkommen till ett fruktansvärt bra forum !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 29 juni 2004 Dela Postat 29 juni 2004 Med glada tillrop och flaggorna på topp...Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 29 juni 2004 Dela Postat 29 juni 2004 HiYa 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 juni 2004 Dela Postat 29 juni 2004 Hej hej 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 29 juni 2004 Dela Postat 29 juni 2004 Tja! Hihi ja vet vikket företag 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 29 juni 2004 Dela Postat 29 juni 2004 Hej o hemlige Thomas. Jag säger inte var jag jobbar heller, glöm det. Sluta tjata då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 29 juni 2004 Dela Postat 29 juni 2004 Hej o hemlige Thomas.Jag säger inte var jag jobbar heller, glöm det. Sluta tjata då. 😉 rätt ska va rätt ja 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 29 juni 2004 Dela Postat 29 juni 2004 Välkommen!!! 🙂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 30 juni 2004 Dela Postat 30 juni 2004 Välkommen!!! eh...vad börjar det på för boxtav? Ja, företaget alltså..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.