Jump to content
Annons

Konstigt med internet...

Recommended Posts

Dj Squash (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej!

Jag sökte igenom efter virus och hittade flera stycken virus i en Ä samma mapp.

Mappen lĂ„g i: C/Documents and Settings/HP_Ägaren/Application Data/Sun/Java/Deployment

Jag tog bort hela mappen för jag visste inte hur man tog bort virus med detta virusprogrammet, Ä nu visas inte dom flesta ikonerna, t.ex Skapa nytt inlÀgg-ikonen som finns hÀr syns inte sÄ jag fick leta fram det för jag visste ungefÀr var den lÄg.

Dom mapparna som finns i Deployment-mappen Àr: cache, ext, log, security.

SnÀlla, Àr det nÄgon som kan kolla upp vilken mapp det Àr som saknas och hur jag ska kunna fixa detta??

Skulle bli vÀldigt glad för svar!

Mvh//Dj Squash

Redigerat av GĂ€st
Annons
Postat (redigerat)

Jadu.. Kompis! Man kan ju inte tabort javamotorn đŸ˜± du fĂ„r gĂ„in pĂ„ http://www.java.com/sv/ o tanka det igen:P

NÀmen Àrligt. Hela motorn Àr nog inte borta men installeraom det iaf sÄ skall det nog funka skall du se;P

<edit>btw sÄ kör forumet under php inte java sÄ det borde jue inte vara nÄ problem, men ÀndÄ</edit>

Redigerat av LÄdan
Dj Squash (oregistrerad)
Postat

Ja! Nu fungerar det, men de e vÀldigt konstigt för nÀr jag tryckte pÄ installera sÄ stod de nÄt om att jag redan hade det och att jag var tvungen o avinstallera det först.... sedan tryckte jag pÄ slutför och testade Ä starta om internet igen o dÄ funkade det. Konstigt nÀr jag inte ens hade gjort nÄt med det :S

Tack ska du ha i alla fall! đŸ˜±

Mvh//Dj Squash

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.