Dj Squash (oregistrerad) Postat 27 juli 2006 Postat 27 juli 2006 (redigerat) Hej! Jag sökte igenom efter virus och hittade flera stycken virus i en å samma mapp. Mappen låg i: C/Documents and Settings/HP_Ägaren/Application Data/Sun/Java/Deployment Jag tog bort hela mappen för jag visste inte hur man tog bort virus med detta virusprogrammet, å nu visas inte dom flesta ikonerna, t.ex Skapa nytt inlägg-ikonen som finns här syns inte så jag fick leta fram det för jag visste ungefär var den låg. Dom mapparna som finns i Deployment-mappen är: cache, ext, log, security. Snälla, är det någon som kan kolla upp vilken mapp det är som saknas och hur jag ska kunna fixa detta?? Skulle bli väldigt glad för svar! Mvh//Dj Squash Redigerat 27 juli 2006 av Gäst
ThomasJ Postat 27 juli 2006 Postat 27 juli 2006 (redigerat) Jadu.. Kompis! Man kan ju inte tabort javamotorn 😱 du får gåin på http://www.java.com/sv/ o tanka det igen:P Nämen ärligt. Hela motorn är nog inte borta men installeraom det iaf så skall det nog funka skall du se;P <edit>btw så kör forumet under php inte java så det borde jue inte vara nå problem, men ändå</edit> Redigerat 27 juli 2006 av Lådan
Dj Squash (oregistrerad) Postat 27 juli 2006 Postat 27 juli 2006 Ja! Nu fungerar det, men de e väldigt konstigt för när jag tryckte på installera så stod de nåt om att jag redan hade det och att jag var tvungen o avinstallera det först.... sedan tryckte jag på slutför och testade å starta om internet igen o då funkade det. Konstigt när jag inte ens hade gjort nåt med det :S Tack ska du ha i alla fall! 😱 Mvh//Dj Squash
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.