Jump to content
Annons

Hot-Muff


Sauron (oregistrerad)

Denna rockar phätt, väl?  

8 röster

  1. 1. Denna rockar phätt, väl?

    • Jo, det var det värsta jag hört. Alltså bäst
      2
    • Rockar stenhårt
      2
    • Njaae
      3
    • Vad vill ni med detta
      1


Recommended Posts

Sauron (oregistrerad)

LÅTNAMN: Hot-Muff

GRUPP: Boner-M

Artister: Sauron och Demoniqus

GENRE: 70´s Disco

LÅTLÄNGD: 3.26

KOMPOSITÖR: Sauron och Demoniqus

PRODUCENT: Demoniqus

EV. MEDVERKANDE: Näe! Inga....

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT: MP3

STORLEK: ca 4.9 MB

LÅTLÄNK: HÄR FINNS DEN

Denna lockar smilgropar... Så håll i er!!! Hahahaha!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Galet! Galet och hur kul som helst! Ho *torkar tårarna ur ögonen* Jag vägrar ge någon konstruktiv kritik här... för att säga att rösterna är halvbra är ju hela grejjen. Tusan! 🙂

Jo en sak kom jag på. Den är lite tjatig...

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Sauron (oregistrerad)
Galet! Galet och hur kul som helst! Ho *torkar tårarna ur ögonen* Jag vägrar ge någon konstruktiv kritik här... för att säga att rösterna är halvbra är ju hela grejjen. Tusan! 🙂

Jo en sak kom jag på. Den är lite tjatig...

Tack!! 😄 Det är Demoniqus som gjort grovjobbet... Och sant är att rösten är grejen... Att du torkar tårarna visar att vi har nått fram.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bengan (oregistrerad)

Ehhh.....jaha......mixandet var bra. Poäng går till Demonen....men resten vete ärligt talat fan grabbar. Bättre kan ni....garvade iofs lite när headspinnaren for i väg(gen?), men det känn som att Micke B Tretow gjorde samma prylar för LÄNGE sedan och med snäppet mer finess...

Finns säkert en marknad och ett behov för sånt här med iofs. Smurfhits säljer ju 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)

Varför ska alla vara så himla roliga hela tiden?

Gör nåt vettigt istället, jag tror ni både kan och törs.

Link to comment
Dela på andra sajter

😉.. Förstår vad du menar.. men det är skönt att bara släppa ut allt sjuka idéer som samlas i huvet, sånt som man inte kan använda i sina "seriösare" grejer

Dom som tycker det här är kul kommer inte göra det för musikens skull utan för det komiska med Saurons "skönsång" och hur det låter när han sjunger texten med pitchad röst....

..tror jag åtminstone

Link to comment
Dela på andra sajter

Sauron (oregistrerad)
Varför ska alla vara så himla roliga hela tiden?

Gör nåt vettigt istället, jag tror ni både kan och törs.

Och varför skall man undanhålla saker man gjort som ha vart vansinnigt roliga att göra?? Här är det inte frågan om vad bra vi har varit, utan vi ville bara visa vad vi har gjort när vi hade kul. 🙂 Och för det andra så ( tro det eller ej ) det finns faktiskt en målgrupp för sånt här trams. Jag vet, för jag har gjort sånt här trams förut ( fast inte med så bra musik )... Tjoflöjt!! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Sauron (oregistrerad)
Visst är det så att man måste lätta lite på trycket ibland. Inte bara i en hot muff.....

Haha! Du slog huvét på spiken... Det är vansinnigt skönt. Tack Bengan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket bättre än Daddy Krull!

Grymt skönt sound på musiken, fet hotstuff-gura!

Men samma här alltså, man garvar åt smurfen, men det skulle nästan vara bättre att överraska med det schyssta soundet, inga kommentarer i början och så plötsligt kommer denna dåre in och sjunger, blir liksom en bättre effekt (tycker jag dårå...)

Kör hårt Sauron! Nu vill vi ha en seriös ballad. Titanic var det va? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Sauron (oregistrerad)
Mycket bättre än Daddy Krull!

Grymt skönt sound på musiken, fet hotstuff-gura!

Men samma här alltså, man garvar åt smurfen, men det skulle nästan vara bättre att överraska med det schyssta soundet, inga kommentarer i början och så plötsligt kommer denna dåre in och sjunger, blir liksom en bättre effekt (tycker jag dårå...)

Kör hårt Sauron! Nu vill vi ha en seriös ballad. Titanic var det va? 😏

Haha, thx hammagrella! Jo, vi får se vad demoniqus säger. Jag sjunger gärna "where ever you areeeeeeee"... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bwaaahahahaha... det kanske kan bli något lustifikt av det förslaget... 😎

Hammagrella: tack för feedbacken på soundet, men jag tycker själv att det blev så yxigt med fake'ade stråkar och annat...tror att man hör vad det är för låt i.a.f 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Titta, här är den ju.... höll på att missa den. 😎

Håller med att smurfen luktar lite Tretow och sen saknar jag Saurons kastratsång... gillade nästan den tidigare versionen bättre som vi studsade mellan varandra... innan jag fick lunginflammation och föll av projektet dvs. 😏

Men skit i det... o skit i andra... poängen är att ni haft kul och bjuder på er själva.. den dagen allting måste vara seriöst loggar jag ut för gott! 😎

Högsta betyg, såklart. Av principskäl. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Sauron (oregistrerad)
Titta, här är den ju.... höll på att missa den. 🙂

Håller med att smurfen luktar lite Tretow och sen saknar jag Saurons kastratsång... gillade nästan den tidigare versionen bättre som vi studsade mellan varandra... innan jag fick lunginflammation och föll av projektet dvs. 😏

Men skit i det... o skit i andra... poängen är att ni haft kul och bjuder på er själva.. den dagen allting måste vara seriöst loggar jag ut för gott! 😎

Högsta betyg, såklart. Av principskäl. 😎

Ser du demoniqus... Det finns folk som gillar vår mans-schauvinistiske lille psykotiske mini-krull....

Håller för övrigt med "den dagen allting måste vara seriöst loggar jag ut för gott!". Fan va livet vore tråkigt då... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
...

Håller för övrigt med "den dagen allting måste vara seriöst loggar jag ut för gott!". Fan va livet vore tråkigt då... 😏

Ni behöver definitivt inte oroa er:

Fyra av de fem översta trådarna i demoforumet för närvarande hamnar i crazypop/humor-facket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sauron (oregistrerad)
...

Håller för övrigt med "den dagen allting måste vara seriöst loggar jag ut för gott!". Fan va livet vore tråkigt då... 😎

Ni behöver definitivt inte oroa er:

Fyra av de fem översta trådarna i demoforumet för närvarande hamnar i crazypop/humor-facket.

Hahahahaha!! You got a point.... Right on! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

...

Håller för övrigt med "den dagen allting måste vara seriöst loggar jag ut för gott!". Fan va livet vore tråkigt då... 😛

Ni behöver definitivt inte oroa er:

Fyra av de fem översta trådarna i demoforumet för närvarande hamnar i crazypop/humor-facket.

Hmm, det beror kanske på att jag precis varit inne och kommenterat i demotrådarna.. 😏

Men jag tror jag förstår din poäng nattvaktaren - lika lite som man vill att allting ska vara seriöst, lika lite vill man att allting ska vara på skoj. Balans, bitte. Men det torde det egentligen vara mtp att vi bara är en handfull här på forumet som producerar humor... majoriteten producerar dock seriöst. 😎

Av de demolåtar jag sparat ner lokalt är iaf mer än hälften snarare seriöst än skoj. 😎

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...