Jump to content
Annons

När jag har tråkigt....

TonyHEX

Recommended Posts

Ville inte lägga den här på demo-delen av forumet.

Var nåt jag slängde ihop nyss pga uttråkning....

Det är lite gabber, men jag kallar det Anti-musik istället.

låten heter i allafall

Enjoy och var rädd om grannarna 🙂

Dela på andra sajter

Annons

Jag lyssnade på och gjorde mycket gabbertechno under min tonårsperiod, är väl det som spökar ibland 😉

När dom andra i min omgivning lyssnade på mysmusik som bryan adams eller liknande så spelade jag skivor med namn som Terrordrome och Fucking Hardcore. Sabbade stämningen totalt på ett av våra högskole-discon en gång genom att ta över skivspelarna och lira en mysig låt som hette "Have you ever fucked on cocaine" 🙂

Dela på andra sajter

=,24 June 2004, 23:51] Jag lyssnade på och gjorde mycket gabbertechno under min tonårsperiod, är väl det som spökar ibland 🙂

När dom andra i min omgivning lyssnade på mysmusik som bryan adams eller liknande så spelade jag skivor med namn som Terrordrome och Fucking Hardcore. Sabbade stämningen totalt på ett av våra högskole-discon en gång genom att ta över skivspelarna och lira en mysig låt som hette "Have you ever fucked on cocaine" 😱

hahaa känner igen de där 😎

thunderdome va den bästa skivan i sina tidiga dagar..

Dela på andra sajter

dragspel! JAG SAKNAR DRAAAAGSPEEEL!! :rolleyes:

Hehe ja det hade kanske inte varit så dumt, men då ska den köras genom fruity granulizer först muahaha

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.