Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej

Jag funderar på att få en costum gitarr byggd, men varenda ställe jag tittar på så ligger priserna kring 26.000 för en 6-strängad. Så jag vågar inte ens fråga vad en 7-strängad skulle kosta.

Finns det verkligen inget ställe som bygger gitarrer i 10.000 kr klassen ?

Redigerat av Desecrated
Annons
Postat

men att bygga en custom gitarr för 10000 är väl ändå rätt menislöst? om det gäller utseende. det finns ju massa hyffsade gitarrer i 10000 klassen, men om man ska ha en custom byggd så betalar du ju större delen för själva bygget och får sunkiga komponenter..

jag kan förstå tanken om man har något hinder, som gör att man inte kan spela på en vanlig gitarr..

men annars måste det ju vara väldigt onödigt!

tycker jag..

Postat
Hej

Jag funderar på att få en costum gitarr byggd, men varenda ställe jag tittar på så ligger priserna kring 26.000 för en 6-strängad. Så jag vågar inte ens fråga vad en 7-strängad skulle kosta.

Finns det verkligen inget ställe som bygger gitarrer i 10.000 kr klassen ?

Vet att jag såg någon länk till någon custom shop i typ Polen eller Tjekien.

Postat
men att bygga en custom gitarr för 10000 är väl ändå rätt menislöst? om det gäller utseende. det finns ju massa hyffsade gitarrer i 10000 klassen, men om man ska ha en custom byggd så betalar du ju större delen för själva bygget och får sunkiga komponenter..

jag kan förstå tanken om man har något hinder, som gör att man inte kan spela på en vanlig gitarr..

men annars måste det ju vara väldigt onödigt!

tycker jag..

Det finns ingen gitarr som har exakt det träslag jag vill ha. Speciellt inte 7-strängade.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.