Jump to content
Annons

Någon som vet något om denna MP3-spelare?


Explosiv marsipan (oregistrerad)

Recommended Posts

Explosiv marsipan (oregistrerad)

Hej!

funderar på att köpa en ny MP3-spelare och fastnade för en MP3/MP4-kombinerad spelare hos Gametronics. Vet dock inte så mycket om den, så tänkte om någon här kände till den? Märket är i alla fall Avanz.. Om ni testat den får ni gärna yttra er..

http://www.gametronics.se/ShowProduct.aspx...id=1536&cat=166

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ser ju prisvärt ut. Har precis varit på elgiganten och köpt en present till min dotter. En euroline mp3spelare med 1gig ram för 599:- Dock inte såna finesser som på den du visar utan monokrom lcd, ingen diktafon. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

verkar stabil som fan, men det där som nämndes med att det är tung grafik eller så, och att det tar lång tid att byta låt verkar vara drygt som fan. jag vill ha en mp3spelare som är rätt snabb.. får köpa till lite ram-minne till min iPod... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ju prisvärt ut. Har precis varit på elgiganten och köpt en present till min dotter. En euroline mp3spelare med 1gig ram för 599:- Dock inte såna finesser som på den du visar utan monokrom lcd, ingen diktafon. 😆

Vad innebär de har ram minne?

Trodde bara de bestod av flashminnen eller hd..

Link to comment
Dela på andra sajter

Explosiv marsipan (oregistrerad)

Fast det är ju internetbutik så det blir nog svårt o testa i nån affär :rolleyes:.. Men det där att det tar lång tid o byta låt... kanske går att uppdatera spelaren med ny mjukvara..? eller göra nån inställning?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast det är ju internetbutik så det blir nog svårt o testa i nån affär 🙂.. Men det där att det tar lång tid o byta låt... kanske går att uppdatera spelaren med ny mjukvara..? eller göra nån inställning?

Det var min tanke... den kan ju vara uppgraderad nu...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Explosiv marsipan (oregistrerad)

ja.. det går väl o gå in på spelarens hemsida o kolla?? men stör man sig mycket på låtbytet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...