Micke H Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Coolaste skivomslaget någonsin eller vad? 🙂 Kolla på bilden noggrant... 🙂
Christofer Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 (redigerat) Coolaste skivomslaget någonsin eller vad? 😏 Nej. De här är de coolaste skivomslaget någonsin 🙂😉😛 Redigerat 18 augusti 2006 av Christofer
Micke H Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Coolaste skivomslaget någonsin eller vad? 😛 Nej. 🙂 Det tycker JAG i alla fall. Och jag kräver inte att du ska hålla med, så det finns ingen anledning att så jäkla sur ut. 😏 Fan, du börjar påminna om Florian... 😉
Christofer Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Coolaste skivomslaget någonsin eller vad? 😛 Nej. 🙂 Det tycker JAG i alla fall. Och jag kräver inte att du ska hålla med, så det finns ingen anledning att så jäkla sur ut. 😏 Fan, du börjar påminna om Florian... 😉 jag tog fel smile!!! kolla mitt igen!!!
Christofer Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Coolaste skivomslaget någonsin eller vad? 🙂 Nej. De här är de coolaste skivomslaget någonsin 😉😛😳 så här ska de va. Och ja, jag tänker förlåta dig för den där förolempningen...den här gångn 😏
Micke H Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Posta den bilden i skivkonvolut-tråden vet jag. Reta gallfeber på Florian. 😏
Micke H Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Va äre för coolt med nakna brudar? 😏 Ja, har man redan en så... 🙂
Gote Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Efterkonstruktioner... Syftar du på att Eva kom efter Adam eller? 😕
Pico Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Efterkonstruktioner... Syftar du på att Eva kom efter Adam eller? 😕 🙂
Gote Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Efterkonstruktioner... Syftar du på att Eva kom efter Adam eller? 😕 🙂 :Å
Overkill Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 PÅ måndag ska jag berätta om min hobby på engelöska :blink Men jag vet inte vad jag ska säga 😕
Pico Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 😉 PÅ måndag ska jag berätta om min hobby på engelöska :blink Men jag vet inte vad jag ska säga 😳 Du kan börja med "Hello"
Gote Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 😉 PÅ måndag ska jag berätta om min hobby på engelöska :blink Men jag vet inte vad jag ska säga 😳 Du kan börja med "Hello" Följ upp med "I'm a glad prick" så är det nerförsbacke sen... 😄
Pico Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 😉 PÅ måndag ska jag berätta om min hobby på engelöska :blink Men jag vet inte vad jag ska säga 😳 Du kan börja med "Hello" Följ upp med "I'm a glad prick" så är det nerförsbacke sen... 😄 sen kan han kasta in lite spontana Peter Griffin-skratt här o där.
Gote Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 😉 PÅ måndag ska jag berätta om min hobby på engelöska :blink Men jag vet inte vad jag ska säga 😳 Du kan börja med "Hello" Följ upp med "I'm a glad prick" så är det nerförsbacke sen... 🙂 sen kan han kasta in lite spontana Peter Griffin-skratt här o där. Absolut! Griffin är en förebild! 😄
Micke H Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 😉 PÅ måndag ska jag berätta om min hobby på engelöska :blink Men jag vet inte vad jag ska säga 😳 Du kan börja med "Hello" Följ upp med "I'm a glad prick" så är det nerförsbacke sen... 🙂 sen kan han kasta in lite spontana Peter Griffin-skratt här o där. Absolut! Griffin är en förebild! 😄 🙂
Pico Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 😉 PÅ måndag ska jag berätta om min hobby på engelöska :blink Men jag vet inte vad jag ska säga 😳 Du kan börja med "Hello" Följ upp med "I'm a glad prick" så är det nerförsbacke sen... 🙂 sen kan han kasta in lite spontana Peter Griffin-skratt här o där. Absolut! Griffin är en förebild! 😄 Jag brukar bara drägla och stirra galet, det löser det mesta. 🙂🙂 🙂
Micke H Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Jag vet. Berätta om Studio forum. Det är väl en hobby? 😉
Recommended Posts