Pazo Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 DEN NYA UTBYTESTUDENTEN ÄR EN TJEJ!! 😄 :D 😄 :DInte direkt snygg men det kvittar! EN TJEJ!!! Det märks när du är brunstig, Pazo 😆 Då skulle du hört på MSN igår ☺️😆 Pazo, berätta nu! 😆 Jag kommer int ihåg! Säkert! 😄 Jag säger bara tre... 😆 Men jag sa ju att jag kom ihåg! Jag skrev det sen! Förresten.. Det blev fyra inte tre 😎
musik (oregistrerad) Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Radical Music Jam Sägs vara samma gitarr, men visst ser de OLIKA ut?? 😛 :musik
musik (oregistrerad) Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Slutsats: Det kostar som jag skrev ungefär 2100 SEK att beställa den från Spanien. Frågan är då, med anledning av att bägge exen de fick in till butiken i Sverige var defekta: 1) Ska jag ta ett nytt snack med musikaffären härhemma om att beställa ännu ett ex av gitarren, nu det tredje, med den överenskomna rabatten på 700 SEK? Men ALLA ex av gitarren hos den svenske importören i Nyköping kanske är andrahandssortering? 2) Eller ska jag skita i det och istället be dem om den rabatten på nåt ANNAT, såsom mjukvara eller hörlurar och samtidigt beställa den spanska gitarren från Spanien istället? Ska jag göra det och riskera att den också är defekt eller fraktskadad? Har ju redan ett lämpligt fint nytt hardcase tyvärr, så sånt kan den inte fraktas i (om jag inte köper ännu ett...). 3) Eller tänk om fabriken i Spanien inte är mer nogräknad vid tillverkningen? Det har jag iofs svårt att tro. För då är det dags att tänka på ett nytt märke. Alhambra, Estéve, Admira kan vara aktuella då, ej Rodriguez. Har läst tester om nämnda gitarr, men alla har bara haft lovord om finishen. 4) Eller ska jag skita i att det var skarpa repor på fronten på gitarrexemplar #1 och bucklor på baksidan av gitarrexemplar #2 och ta någon av dem från butiken för 1600 SEK (om de finns kvar nu)? Hardcase hade jag ju redan som sagt... Vilket alternativ verkar vettigast? 😛 :musik p.s. Kunde gjort en Gallup, men de tas inte in eller så tar det minst en vecka innan de kommer in. d.s.
Overkill Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 öhm.. msn keffade<Vad Var det sissta dy skrev? 🙂
Linus Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Radical Music Jam Sägs vara samma gitarr, men visst ser de OLIKA ut?? 😳 :musik Nej, de ser likadana ut för mig. Bilderna är tagna i olika belysning och därmed ljusare/mörkare/svagare färgmättnad.
musik (oregistrerad) Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 I verkligheten är det mer som den där nere... 😳
Linus Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Om man roterar Radicals bild, sänker färgmättnaden och sänker ljuset en gnutta ser den ut såhär bredvid JAM:s bild:
Linus Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Linus den allmäktiga! 😳 Det där kommer nog att hamna i Linus citatregister...
Linus Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 ...nån som vill smaka mina muffins? 🙂 *väntar fortfarande*
musik (oregistrerad) Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Muffins? Va? Har Grahn fått bröst? 😳😆😆
Recommended Posts