Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

Recommended Posts

Postat
DEN NYA UTBYTESTUDENTEN ÄR EN TJEJ!! 😄 :D 😄 :D

Inte direkt snygg men det kvittar! EN TJEJ!!! :rolleyes:

Det märks när du är brunstig, Pazo 😆

Då skulle du hört på MSN igår ☺️😆

Pazo, berätta nu! 😆

Jag kommer int ihåg! :rolleyes:

Säkert! 😄

Jag säger bara tre... 😆

Men jag sa ju att jag kom ihåg! Jag skrev det sen!

Förresten.. Det blev fyra inte tre 😎

Annons
  • Svar 15,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

104b_Large-.gif

Radical Music

raimundo104Bsm.jpg

Jam

Sägs vara samma gitarr, men visst ser de OLIKA ut??

😛

:musik

musik (oregistrerad)
Postat

Slutsats: Det kostar som jag skrev ungefär 2100 SEK att beställa den från Spanien. Frågan är då, med anledning av att bägge exen de fick in till butiken i Sverige var defekta:

1) Ska jag ta ett nytt snack med musikaffären härhemma om att beställa ännu ett ex av gitarren, nu det tredje, med den överenskomna rabatten på 700 SEK? Men ALLA ex av gitarren hos den svenske importören i Nyköping kanske är andrahandssortering?

2) Eller ska jag skita i det och istället be dem om den rabatten på nåt ANNAT, såsom mjukvara eller hörlurar och samtidigt beställa den spanska gitarren från Spanien istället? Ska jag göra det och riskera att den också är defekt eller fraktskadad? Har ju redan ett lämpligt fint nytt hardcase tyvärr, så sånt kan den inte fraktas i (om jag inte köper ännu ett...).

3) Eller tänk om fabriken i Spanien inte är mer nogräknad vid tillverkningen? Det har jag iofs svårt att tro. För då är det dags att tänka på ett nytt märke. Alhambra, Estéve, Admira kan vara aktuella då, ej Rodriguez. Har läst tester om nämnda gitarr, men alla har bara haft lovord om finishen.

4) Eller ska jag skita i att det var skarpa repor på fronten på gitarrexemplar #1 och bucklor på baksidan av gitarrexemplar #2 och ta någon av dem från butiken för 1600 SEK (om de finns kvar nu)? Hardcase hade jag ju redan som sagt...

Vilket alternativ verkar vettigast?

😛

p.s. Kunde gjort en Gallup, men de tas inte in eller så tar det minst en vecka innan de kommer in. d.s.

Postat
104b_Large-.gif

Radical Music

raimundo104Bsm.jpg

Jam

Sägs vara samma gitarr, men visst ser de OLIKA ut??

😳

Nej, de ser likadana ut för mig.

Bilderna är tagna i olika belysning och därmed ljusare/mörkare/svagare färgmättnad.

musik (oregistrerad)
Postat

I verkligheten är det mer som den där nere...

😳

Postat

Om man roterar Radicals bild, sänker färgmättnaden och sänker ljuset en gnutta ser den ut såhär bredvid JAM:s bild:

raimundo104Bsm.jpgradicaluc7.gif

Postat
Linus den allmäktiga! 😳

Det där kommer nog att hamna i Linus citatregister...
Postat
...nån som vill smaka mina muffins? 🙂

*väntar fortfarande*

musik (oregistrerad)
Postat

Muffins? Va? Har Grahn fått bröst?

😳😆😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.