Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

3 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)

2 medlem(mar): Sonnert, oknytt

vem är anonym? 😉

Inte jag... 😆

konstigt.

man måste ju vara inloggad för att kunna kolla här 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

3 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)

2 medlem(mar): Sonnert, oknytt

vem är anonym? 😉

Inte jag... 😆

konstigt.

man måste ju vara inloggad för att kunna kolla här 😆

a050.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Faaeeenn! 😛

Jag blev full igår 😄

Råkade gå in i en betongsugga me vänstra smalben. aj....

Sen skulle jag lämna min väska på en hylla som låg högt upp. Så jag hoppade. det enda är att när jag landade så landade jag rakt med tårna vänsterfoten. Min "långtå" på den foten är svullen och sådär röd/brun/blå-aktig 😛

Sen inne i tältet råkade jag snubbla på en grej så jag trillade å hamna på rygg. Doh! 😱

Själv råkade jag backa in i en betongsugga när jag var full en gång, vilket gjorde att jag ramlade baklänges.

Det värsta var att jag hade pizzor och kebabtallrikar i famnen dessutom..

😏

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Köpte ett flugsprej som var livsfarligt, även för människa... Sprejade i köket igår. Hade fönstren stängda i 20 minuter som det stod. Var ute på bibblan samtidigt då. Kom tillbaka och öppnade på vid gavel. Vädrade sedan korsdrag i 25 timmar (tills nu). Flugsprejdoften är ändå inte borta och flugorna överlevde...

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

3 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)

2 medlem(mar): Sonnert, oknytt

vem är anonym? 😄

Inte jag... 😱

konstigt.

man måste ju vara inloggad för att kunna kolla här 😏

a050.gif

Hur? HUR?! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Köpte ett flugsprej som var livsfarligt, även för människa... Sprejade i köket igår. Hade fönstren stängda i 20 minuter som det stod. Var ute på bibblan samtidigt då. Kom tillbaka och öppnade på vid gavel. Vädrade sedan korsdrag i 25 timmar (tills nu). Flugsprejdoften är ändå inte borta och flugorna överlevde...

😏

Hade du fönstren öppna i 25 timmar? Du har inte övervägt möjligheten att det kom in nya flugor under den tiden? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Köpte ett flugsprej som var livsfarligt, även för människa... Sprejade i köket igår. Hade fönstren stängda i 20 minuter som det stod. Var ute på bibblan samtidigt då. Kom tillbaka och öppnade på vid gavel. Vädrade sedan korsdrag i 25 timmar (tills nu). Flugsprejdoften är ändå inte borta och flugorna överlevde...

😄

sånna där jävla bananflugor eller? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

3 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)

2 medlem(mar): Sonnert, oknytt

vem är anonym? 😄

Inte jag... 😱

konstigt.

man måste ju vara inloggad för att kunna kolla här 😏

a050.gif

Hur? HUR?! 😛

Help you I can... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Köpte ett flugsprej som var livsfarligt, även för människa... Sprejade i köket igår. Hade fönstren stängda i 20 minuter som det stod. Var ute på bibblan samtidigt då. Kom tillbaka och öppnade på vid gavel. Vädrade sedan korsdrag i 25 timmar (tills nu). Flugsprejdoften är ändå inte borta och flugorna överlevde...

😛

Hade du fönstren öppna i 25 timmar? Du har inte övervägt möjligheten att det kom in nya flugor under den tiden? 😛

😏😄😱

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Hej!

Köpte ett flugsprej som var livsfarligt, även för människa... Sprejade i köket igår. Hade fönstren stängda i 20 minuter som det stod. Var ute på bibblan samtidigt då. Kom tillbaka och öppnade på vid gavel. Vädrade sedan korsdrag i 25 timmar (tills nu). Flugsprejdoften är ändå inte borta och flugorna överlevde...

😄

Hade du fönstren öppna i 25 timmar? Du har inte övervägt möjligheten att det kom in nya flugor under den tiden? 😄

😱😛😛

😆

Joo... men man skulle ju vädra tills stanken var väck. Och nu har jag stängt, men stanken är kvar lite grann. Men mest märker man det om man är ute en stund och kommer tillbaka till bostaden. Det blir billigare att slå ihjäl. Låter hemskt.

Det värsta var att man skulle plocka bort alla köksgrejer innan, kastruller och så, men det hade inte jag gjort... 😏

Körde dem i diskmaskinen. Undrar om det duger.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Sonnert - det är flugor i alla storlekar. Alltifrån svarta minsta, via röda små (de blocfyllda), till små husflugor och spyflugor av varierande storlek.

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan fick en elektrisk flugsmälla. Ser ut som ett badmintonracket men trådarna är strömförande.

Grymt svårt att fånga dem i luften... 😏

Men svärmor åkte dit i alla fall... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag bor två våningar ovanför det kodade soprummet...

Vaffö är det kodat? Vem f*n vill gå in där frivilligt? Snacka om att skjuta över målet. Brozzan har utsett det till Göteborgs mest illaluktande soprum.

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

I mataffär'n tvärsöver gatan kryllar det av bananflugor på allt det gröna. Det är äckligt faktiskt. De bär smitta. Lyfter du på en klase vindruvor får du plötsligt syn på 30 bananflugor... eller på nektarinerna, tomaterna, bananerna, plommona...

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nu ska jag snart gå och handla - men inte i DEN butiken, utan i en som ligger längre bort.

Sedan ska jag slänga en del saker som låg framme i köket när jag sprejade i mitten, som t.ex. två gamla diskborstar och ett antal flingpaket som besudlades av flugor...kanske också min gamla gjutjärnspanna och en äldre kastrull.

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Lustig text:

Får inte spraya närmare en två meter ifrån någon yta. Spraya gärna direkt mot flugan.

Hmmm...motsägelsefullt. Det förutsätter att ingen fluga sitter nånstans, på nåt skåp, lampa, hylla, kylskåp etc...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag snart gå och handla - men inte i DEN butiken, utan i en som ligger längre bort.

Sedan ska jag slänga en del saker som låg framme i köket när jag sprejade i mitten, som t.ex. två gamla diskborstar och ett antal flingpaket som besudlades av flugor...kanske också min gamla gjutjärnspanna och en äldre kastrull.

😄

Vi har en herrans massa småflugor i köket.

om man lämnar lite vin kvar i ett glar över natten svärmar det fullt med flugor runt om och i nästa morgon. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Ont i tån!

Slagit i den?

Spricka?

Hoppade rakt upp och när jag landade så landade jag rakt på "långtån"

Mina tår är exakt lika långa, så jag vet inte vilken du menar...

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Lustig text:

Får inte spraya närmare en två meter ifrån någon yta. Spraya gärna direkt mot flugan.

Hmmm...motsägelsefullt. Det förutsätter att ingen fluga sitter nånstans, på nåt skåp, lampa, hylla, kylskåp etc...

Direkt mot betyder ju att du ska spreja i flugans riktning. ordet direkt implicerar ju inte närhet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Lustig text:

Får inte spraya närmare en två meter ifrån någon yta. Spraya gärna direkt mot flugan.

Hmmm...motsägelsefullt. Det förutsätter att ingen fluga sitter nånstans, på nåt skåp, lampa, hylla, kylskåp etc...

du kan ju vinkla och spraya från sidan ut i fria luften. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...