musik (oregistrerad) Postat 29 juni 2006 Postat 29 juni 2006 (redigerat) Hej! Står och stampar - kommer ingenvart. Kan inte göra klart, delge smakprov för omvärlden och registrera hemsida, producera skivor och booklets. Sända in ex till tidn/radio m.m. Varför? Jag/vi har inget artistnamn/gruppnamn. Det namn jag/vi tänkte ha visade sig vara upptagna på My Space. Iofs var det "bara" My Space, men jag/vi vill vara unika. Det kanske ska passa in på genren också har jag tänkt. Betoningen är seriös rock/pop, med vissa låtar även i blues, jazz o latinamerikansk stil (bossa nova m.m). Duktiga instrumentalister som gästspelar. 😉 :musik Redigerat 30 juni 2006 av musik
Oskar_E Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 - the Dontdoits - - Astral Traveller - E jag på rätt spår?
musik (oregistrerad) Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Tack. Hur många har ett namn utan bokstäver? Med siffror istället? 😕
Overkill Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Vet du inte vad 1337 betyder? 1337=leet leet=elite (hur dte uttalas på engelska typ 😳)
Micke H Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Vet du inte vad 1337 betyder? 1337=leet leet=elite (hur dte uttalas på engelska typ 😳) Ooookej... Datornörd... 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.