lets_start Postat 28 juni 2006 Postat 28 juni 2006 Tja jag undrar vart man kan få tag i: Zt3a+, Vaungard, Bass station.... tack för svar... jag skall ha till Cubase 3
Hype Postat 28 juni 2006 Postat 28 juni 2006 Tja jag undrar vart man kan få tag i:Zt3a+, Vaungard, Bass station.... tack för svar... jag skall ha till Cubase 3 Vanguard Novations synthar (t.ex. BassStation) Zt3a+
Hype Postat 28 juni 2006 Postat 28 juni 2006 (redigerat) så fanns dom inte gratis? finns demo-versioner att ladda ner på respektives hemsidor gillar du dem så e det bara att investera.... .....syftade du på pirat så läs forum-reglerna igen... Redigerat 28 juni 2006 av Hype
Hype Postat 28 juni 2006 Postat 28 juni 2006 letar du efter gratis synthar så tipsar jag dig att besöka: KVR VST
lets_start Postat 1 juli 2006 Trådstartare Postat 1 juli 2006 det såg att man kunde ladda ner Bass-Station Demo och så gjorde jag det och la pluginet i den mappen som man skulle men när jag skal lägga till den i en "Channel" eller sk. Kanal måste jag skriva in Namn och Serial!....
EkenMusiX Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 så fanns dom inte gratis? haha nej inte direkt, inte z3 iaf 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.