Twilight_Zound Postat 3 juni 2006 Postat 3 juni 2006 (redigerat) Siten www.securityuptodate.net Varning Varning...Denna sida har kapat min dator...Kan inte fĂ„ bort det... NĂ„gon som har erfarenhet av den?? EDIT: Ăndrade klickbar lĂ€nk... OBS OBS: GĂ INTE IN PĂ SITEN đ Redigerat 3 juni 2006 av Twilight_Zound
Twilight_Zound Postat 3 juni 2006 TrÄdstartare Postat 3 juni 2006 (redigerat) Spybot-S&D Kaspersky Antivirus Har "Panda Internetsecurity 2006 TITANIUM"...Det slÄr Kaspersky med hÀstlÀngder... Men inte detta problem.... Redigerat 3 juni 2006 av Twilight_Zound
Linus Postat 3 juni 2006 Postat 3 juni 2006 Spybot-S&D Kaspersky Antivirus Har "Panda Internetsecurity 2006 Platina"...Det slĂ„r Kaspersky med hĂ€stlĂ€ngder... Men inte detta problem.... Ok, dra ivĂ€g ett mail till Panda isĂ„fall och berĂ€tta om problemet, sĂ„ kommer det en lösning i nĂ€sta Pandauppdatering i kvĂ€ll. đł
Twilight_Zound Postat 3 juni 2006 TrĂ„dstartare Postat 3 juni 2006 (redigerat) TESTING IN PROGRESS: Spybot Search & Destroy đ NĂNĂ. Snackar alltid direkt med pandasuparen i fönen đł Fick en uppdatering frĂ„n 2005platina till 2006TITANIUM gratis efter att jag snackat med dem om lite andra problem.... Redigerat 3 juni 2006 av Twilight_Zound
Twilight_Zound Postat 3 juni 2006 TrĂ„dstartare Postat 3 juni 2006 (redigerat) Vcodec.eMedia ErrorSafe Pipas.A Zlob.Downloader ojoj...nu kom en hel radda So far.... đł Redigerat 3 juni 2006 av Twilight_Zound
Twilight_Zound Postat 3 juni 2006 TrĂ„dstartare Postat 3 juni 2006 Nope...spybot fixade inte det heller... FĂ„r snacka med panda.. đł
Twilight_Zound Postat 3 juni 2006 TrĂ„dstartare Postat 3 juni 2006 Ad-Aware kan vara vĂ€rt en runda ocksĂ„. Eheemm. Njaa har lite dĂ„liga erfarenheter av Ad-Aware.. Men men...Pandaalkisen đł kollar pĂ„ det
D Vibe Postat 3 juni 2006 Postat 3 juni 2006 Dom Ă€r bra pĂ„ att skriva med röd text de dĂ€r snubbarna bakom den siten iaf đ /Daniel
Claes Holmerup Postat 3 juni 2006 Postat 3 juni 2006 (redigerat) www.securityuptodate.netVarning Varning...Denna sida har kapat min dator...Kan inte fĂ„ bort det... NĂ„gon som har erfarenhet av den?? Om du har fĂ„tt nĂ„got skrĂ€p pĂ„ den siten, sĂ„ skulle du kanske inte lĂ„ta den ligga som en klickbar lĂ€nk...? đ Redigerat 3 juni 2006 av Claes
Linus Postat 3 juni 2006 Postat 3 juni 2006 Om du har fĂ„tt nĂ„got skrĂ€p pĂ„ den siten, sĂ„ skulle du kanske inte lĂ„ta den ligga som en klickbar lĂ€nk...? đ đ
Twilight_Zound Postat 3 juni 2006 TrÄdstartare Postat 3 juni 2006 Hmm... Nu har jag trixat och fipplat med bÄde Panda och Spybot och det hela verkar löst...FrÄga INTE hur jag gjorde men startsida och allt verkar ok...
Twilight_Zound Postat 4 juni 2006 TrĂ„dstartare Postat 4 juni 2006 Japp...Nu Ă€r det helt löst...No traces left of that %€*# đ PANDA IS THE SHIT.... Tillsammans med Spybot Search & Destroy... đ Fick jag bort alla spĂ„r av det dĂ€r elendiga möget... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.