Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tjena. jag fixade en hemmastudio med bandet ett tag sen. Guess what? Basistens farsa bestÀllde ett pack med 200 "akustikplattor" 15x15 cm frÄn en fatleverarare för 300 spÀnn. Materialet de anvÀnder för att skydda faten vid leverering funkar kanon som aukustikmaterial, kanon till att göra tex. rutiga mönster pÄ vÀggen med. Kommer Ät smÄ ytor osv. Han ringde upp dom och frÄgade ifall han kunde fÄ en kartong endast med plattorna. Det gick sÄ bra sÄ. Bara ett tips!

nackdel: en cirkel i mitten av plattan har blivit utskuren. Fast den ligger forfarande kvar dÀr. Det syns inte att det Àr skuret dÀr, bara man inte tar ut cirkeln.

Ciaoo/ adama

Annons
Postat

alltsÄ? Àr det 300 för allt som ni köpte eller 300/st?

och som ovanstĂ„ende undrar jag hur tjockt det var och hur tungt etc. hör gĂ€rna av dig sĂ„ köper jag kanske en större mĂ€ngd..😕

Jonas

Postat (redigerat)

300 spÀnn för 200 plattor. Eftersom det det Àr vÄgigt sÄ skulle jag tippa pÄ 3 cm tjockt som tjockast. Det Àr bara vanliga tallrikar de leverarar. Vet inte vad de hette. Kan ta reda pÄ det. men det var som sagt utskuret en cirkel i varje platta.. Vi gjorde som sÄ att vi satte en tejpbit bakom plattan sÄ att cirkeln aldrig faller ur. Syns knappt. / Adama

Redigerat av adama
tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Ett foto skulle uppskattas, det blev lite oklart för mig hur detta fungerar..?

Postat
  adama sa:
300 spÀnn för 200 plattor. Eftersom det det Àr vÄgigt sÄ skulle jag tippa pÄ 3 cm tjockt som tjockast. Det Àr bara vanliga tallrikar de leverarar. Vet inte vad de hette. Kan ta reda pÄ det. men det var som sagt utskuret en cirkel i varje platta.. Vi gjorde som sÄ att vi satte en tejpbit bakom plattan sÄ att cirkeln aldrig faller ur. Syns knappt. / Adama

300 pix för 200 plattor?? jisses!!! hur stora Àr dom?

som ovanstÄende skriver uppskattas foto..

Jonas

Postat
  DrHans sa:
Han skrev att dom var 15x15cm

mitt fel!

inte sĂ„ mĂ„nga hĂ€star hemma! 😕

Postat

Ja lasta upp ett par foton pÄ plattorna sÄ kan det hÀr bli intressant!

Sen kan du ju bifoga kontakt möjligheter med 😕

Postat

InstÀmmer med flera ovanstÄende talare. Jag Àr ocksÄ bildkÄt och skulle gÀrna se lite kontaktinformation?

Postat

vart bortrest, sÄ har inte kunnat svara.. jag kan ta ett foto nÀsta gÄng jag drar dit. Kan dock ta nÄn vecka eller tvÄ. / adama

Postat

ok..varför sÄ lÄng tid??

Postat

gĂ„r gymnasiet och det Ă€r en jĂ€vla spurt nu pĂ„ slutet. sommar dĂ„ jĂ€vlar 😎

Postat

hehe..vet precis hur det Ă€r..samma för mig nĂ€r jag slutade gymn..😆

Postat

hehe, jo suger gör det ju alltid. Men nĂ€sta Ă„r fĂ„r jag Musikdata, Ljudteknik, SĂ„ng, och singer/songwriter. JĂ€vlar va kul det ska bli förutom Matte B 😄

Postat
  adama sa:
hehe, jo suger gör det ju alltid. Men nĂ€sta Ă„r fĂ„r jag Musikdata, Ljudteknik, SĂ„ng, och singer/songwriter. JĂ€vlar va kul det ska bli förutom Matte B 🙂

tÀnk Àven pÄ att matte Àr bra nÀr man rÀknar ut akustik o dylikt!

hehe..

• 1 mĂ„nad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.