Swell Postat 12 juni 2004 Postat 12 juni 2004 Ja just det! Hur gör man för att citera nÄgon och fÄ en ruta runt citatet? /Swell
Farbror_BlÄ Postat 12 juni 2004 Postat 12 juni 2004 Du trycker pÄ "Citera" knappen i högra hörnet...
Swell Postat 12 juni 2004 TrÄdstartare Postat 12 juni 2004 Farbror_BlÄ sa: Du trycker pÄ "Citera" knappen i högra hörnet... MÄste testa... ...aah sÄ klurigt! Tack! /Swell
Chillyson (oregistrerad) Postat 12 juni 2004 Postat 12 juni 2004 Swell sa: Farbror_BlÄ sa: Du trycker pÄ "Citera" knappen i högra hörnet... FÄr alla göra det
hammagrella Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 Chillyson sa: Swell sa: Farbror_BlĂ„ sa: Du trycker pĂ„ "Citera" knappen i högra hörnet... FĂ„r alla göra det đ Det dĂ€r sĂ„g snyggt ut Och om nĂ„n citerar mig nu sĂ„ fĂ„r vi en schysst 3D-effekt ala ReuterswĂ€rd med alla boxar. Det Ă€r kanske lite off-topic, men det Ă€r skön konst - och sĂ„nt gillar vi alla eller hur!! đ
Farbror_BlĂ„ Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 hammagrella sa: Chillyson sa: Swell sa: Farbror_BlĂ„ sa: Du trycker pĂ„ "Citera" knappen i högra hörnet... FĂ„r alla göra det đ Det dĂ€r sĂ„g snyggt ut Och om nĂ„n citerar mig nu sĂ„ fĂ„r vi en schysst 3D-effekt ala ReuterswĂ€rd med alla boxar. Det Ă€r kanske lite off-topic, men det Ă€r skön konst - och sĂ„nt gillar vi alla eller hur!! đ Konstig konst. Eller som min far brukar kalla det: Ett överkulturellt mĂ€sterverk! //Farbror BlĂ„
Pluffo Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 MEN... Hur citerar man flera personer eller stycken med mellanrum emellan i samma inlÀgg?
Farbror_BlÄ Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 Man skriver vÀll Citat Hejsan jag citerar ....Eller?
hackeman Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 Citat Citat Citat Citat Citat Citat Citat Citat đ
Pluffo Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 (redigerat) Farbror_BlÄ sa: Man skriver vÀll Citat Hejsan jag citerar ....Eller? Nej.. Jag vill ha enligt följande: ---------------------------------------- "Ett citat ( med information om vem som sa det )" Lite sarkastiska kommentarer frÄn mig. "Ett till citat frÄn en annan person" Lite till spydigheter och förolÀmpningar frÄn mig. "Ett citat frÄn ett annat stycke i samma persons text" Fler onödiga kommentarer frÄn min sida. --------------------------------------- Som i det hÀr inlÀgget frÄn Odel t ex: https://www.studio.se/index.php?showtopic=2539&st=30# Redigerat 13 juni 2004 av Pluffo
dbd Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 (redigerat) PLUFFO sa: Farbror_BlÄ sa: Man skriver vÀll Citat Hejsan jag citerar ....Eller? Nej.. Jag vill ha enligt följande: ---------------------------------------- "Ett citat ( med information om vem som sa det )" Lite sarkastiska kommentarer frÄn mig. "Ett till citat frÄn en annan person" Lite till spydigheter och förolÀmpningar frÄn mig. "Ett citat frÄn ett annat stycke i samma persons text" Fler onödiga kommentarer frÄn min sida. En japan sa: "Ett citat ( med information om vem som sa det )" Knepigt... Eller hur? Cederic den Àdle sa: "Ett till citat frÄn en annan person" Det gÄr inte sÄ jÀvla bra nu va Pluffo? Pluffo sa: "Ett citat frÄn ett annat stycke i samma persons text" Skriver folk bara saker i denna trÄden för att utöka sitt antal poster? Redigerat 13 juni 2004 av dbd
Neko Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 Pluffo sa: Jag vill ha enligt följande: ---------------------------------------- "Ett citat ( med information om vem som sa det )" Lite sarkastiska kommentarer frÄn mig. "Ett till citat frÄn en annan person" Lite till spydigheter och förolÀmpningar frÄn mig. "Ett citat frÄn ett annat stycke i samma persons text" Fler onödiga kommentarer frÄn min sida. Enkelt Pluffo. Först trycker du pÄ quote knappen. Sen gÄr du ner en bit i fönstret och ser dÀr att större delen av trÄden ligger dÀr nedan. Vill du Ät Ànnu tidigare inlÀgg kan du trycka pÄ en lÀnk som heter : lÀs hela denna trÄden. Sedan kopierar du och klistrar in den text du vill ha. Tryck sedan pÄ quoteknappen (som nu Àven ska ha en stjÀrna pÄ sig) eller knappen stÀng alla mÀrken. Vilket som. Skriv sedan din text som du vill ha som svar. Tryck sedan quote igen och upprepa tills du har citerat klart.
dbd Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 Hoppas det Àr okej att jag dumförklarar dig Pluffo, och lÀgger upp en liten instruktionsbild. Notera hur man lÀgger till person man citerat, samt tid. Nu mÄste vi kunna avsluta denna trÄden.
Farbror_BlĂ„ Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 ok... DĂ„ avslutar vi... đ Pepparkaka, nĂ„gon? Citat //Farbror BlĂ„
Pluffo Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 (redigerat) dbd sa: PLUFFO sa: Farbror_BlĂ„ sa: Man skriver vĂ€ll Citat Hejsan jag citerar ....Eller? Nej.. Jag vill ha enligt följande: ---------------------------------------- "Ett citat ( med information om vem som sa det )" Lite sarkastiska kommentarer frĂ„n mig. "Ett till citat frĂ„n en annan person" Lite till spydigheter och förolĂ€mpningar frĂ„n mig. "Ett citat frĂ„n ett annat stycke i samma persons text" Fler onödiga kommentarer frĂ„n min sida. En japan sa: "Ett citat ( med information om vem som sa det )" Knepigt... Eller hur? Cederic den Ă€dle sa: "Ett till citat frĂ„n en annan person" Det gĂ„r inte sĂ„ jĂ€vla bra nu va Pluffo? Pluffo sa: "Ett citat frĂ„n ett annat stycke i samma persons text" Skriver folk bara saker i denna trĂ„den för att utöka sitt antal poster? Citat QUOTE (Pluffo @ 13 June 2004, 16:55) Jag vill ha enligt följande: ---------------------------------------- "Ett citat ( med information om vem som sa det )" Lite sarkastiska kommentarer frĂ„n mig. "Ett till citat frĂ„n en annan person" Lite till spydigheter och förolĂ€mpningar frĂ„n mig. "Ett citat frĂ„n ett annat stycke i samma persons text" Fler onödiga kommentarer frĂ„n min sida. Enkelt Pluffo. Först trycker du pĂ„ quote knappen. Sen gĂ„r du ner en bit i fönstret och ser dĂ€r att större delen av trĂ„den ligger dĂ€r nedan. Vill du Ă„t Ă€nnu tidigare inlĂ€gg kan du trycka pĂ„ en lĂ€nk som heter : lĂ€s hela denna trĂ„den. Sedan kopierar du och klistrar in den text du vill ha. Tryck sedan pĂ„ quoteknappen (som nu Ă€ven ska ha en stjĂ€rna pĂ„ sig) eller knappen stĂ€ng alla mĂ€rken. Vilket som. Skriv sedan din text som du vill ha som svar. Tryck sedan quote igen och upprepa tills du har citerat klart. Ok, men dĂ„ fĂ„r jag alltsĂ„ inte med information om vem som skrev det andra citatet utan att skriva in det sjĂ€lv som dbd gjorde? I sĂ„nna fall....uppfattat. I andra fall sĂ„ fĂ„r nĂ„gon dumförklara lite mer för mig. đ Redigerat 13 juni 2004 av Pluffo
Neko Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 (redigerat) ... brukar man inte skriva saker med? EDIT: Det gjorde han med... đ Redigerat 13 juni 2004 av Neko
Pluffo Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 Ăh, jag varken förstĂ„r eller bryr mig lĂ€ngre. đ God natt!
dbd Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 Pluffo sa: Ok, men dÄ fÄr jag alltsÄ inte med information om vem som skrev det andra citatet utan att skriva in det sjÀlv som dbd gjorde? Exakt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.