ostkaka Postat 17 maj 2006 Postat 17 maj 2006 MAC G5 med Pro tools LE 7.0... Jag har en stilla frågan om hur man mappar upp pluggarna i Pro tools. Har nämligen köpt ett UAD kort och nu är Other mappen helt full med massa UAD pluggar. Jag vill antingen lägga de nya pluggarna i befintliga mapppar, eller göra helt nya mappar... Tips nån.....
Christoffer Bergfors Postat 17 maj 2006 Postat 17 maj 2006 Går det ens att göra? I pref's kan man ju välja efter tillverkare och/eller typ, men kan man göra egna vore det ju tjyst. Om nån vet så yppa gärna info om PC-plattform också.
FredrikS Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Jag vill antingen lägga de nya pluggarna i befintliga mapppar, eller göra helt nya mappar... Måste säga att jag inte är helt med på vad du menar? Vad jag misstänker är att du vill att pluggarna ska ligga där de borde vara, dvs EQ under EQ osv... OM det är detta du menar så är det inget du kan göra det är pluggtilverkaren, UA i detta fall som är slarviga!
ProTools Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Du kan även lägga dina favorter överst i listan så slipper man att leta varje gång om man har mycket.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.