Jump to content
Annons

Neil Young


dede

Recommended Posts

Annons
musik (oregistrerad)

Ska kolla in!

"Sleeping with Angels" är min överlägsna albumfavorit med denne man.

"Change your mind" på den cd:n är hans bästa låt någonsin!

😲

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag överlever inte dagen om jag inte får lyssna på det här albumet. Neil Young är så angelägen att ni ska lyssna att han skänker bort musiken. Och han har rätt. Detta är det viktigaste som gjorts i musikväg på bra länge. Ta chansen. Eller ska jag behöva bumpa den här tråden dagligen! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Av de tio låtarna på albumet så hör minst fem hemma bland de tjugo bästa han nånsin gjort!

Link to comment
Dela på andra sajter

"Listen, If you can´t shout any louder than that, how do you expect to ever stop the war"

Country Joe

Link to comment
Dela på andra sajter

Jklr va bra han är... jag ska sluta göra musik.

Neeeej, tvärtom. Han inspirerar oss alla till att göra musik. Sen kan det låta hur som haver.Släpp skälen fri. Alla får vara med på musikbyggartåget. Ah, han e fan punk i mina öron o hjäårna!!!!!!!!!!!!!!!! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Neil Young är gigantisk. En av min ungdoms stora hjältar. Han är en av de artister som inspirerar andra att hitta och följa sin egen väg.

Lyssnar på nya plattan nu... Yep, det verkar vara ännu ett mästerverk han totat ihop.

Living with war - vilken låt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Näh det var dålig uppslutning här Vil ni inte lysna? Tycker ni att politik inte hör hemma med musik? Lyssna för satan!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Precis som Pugh Rogefeldt. Polyper va? Även Tommy Körberg faktiskt, är djävligt överskattad som sångare.

Men Neil Young är något helt annat. Ska ta mig an den plattan från 1:a till sista sekunden snart. Har flera dessförinnan.

😆

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kunde inte annat än att införskaffa skivan idag. Jag har vetat om att den skulle komma men inte när.

Helgen räddad! Grattis! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

HALLÅ!!!!!!!??!!! är vi en udöende minoritet som tycker at krig är fel??

och tror att rock är lösningen?

Jag tror så! Annars hade jag aldrig börjat. Lyssna, lyssna , lyssna..........och sprid vidare!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Från att titta på TV och bli förbannad, till att åstadkomma ett mästerverk ute i handeln... Två månader.............Tag lärdom, brödrar och sysstrar.......ja, jag kämpar, jag vill oxå vara med. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...