Jump to content
Annons

Hej alla!

Recommended Posts

Glörk (oregistrerad)
Postat

Hej alla! Jag tĂ€nkte ge detta forum en chans. Jag har tidigare hĂ€ngt pĂ„ KVR men tröttnade pĂ„ att dom var för oseriösa. Jag Ă€r egentligen snĂ€ll, men i diskussioner kommer jag att sĂ€ga vad jag tycker om t ex hĂ„rdvara och annat för att skall man göra bra grejer i den hĂ€r branschen MÅSTE man kunna ta synpunkter. Bortsett frĂ„n det brukar jag vara trevlig. Hoppas ni Ă€r glada att ha mig hĂ€r!

/Jonas

Annons
starboy (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen hit.

Postat

Willkommenes und fĂŒhlen likte sind Sie zu Hause. Aber berĂŒhren Sie nicht die Fische bitte.

Glörk (oregistrerad)
Postat

OK det blev ju ett kort försök. *suckar*. Jag kan inte ha en seriös diskssion om folk direkt hoppar pÄ mig och sÀger att genren jag jobbar med Àr utdöd. Ledsen alltsÄ, men hÀr har jag inget att hÀmta. TÀnk er för nÀsta gÄng oK?

/J

Postat
  Glörk sa:
OK det blev ju ett kort försök. *suckar*. Jag kan inte ha en seriös diskssion om folk direkt hoppar pÄ mig och sÀger att genren jag jobbar med Àr utdöd. Ledsen alltsÄ, men hÀr har jag inget att hÀmta. TÀnk er för nÀsta gÄng oK?

/J

OJ, det var snabba ryck, men om du fortfarande Ă€r kvar... VĂ€lkommen hit. HĂ€r Ă€r mycke trevligt folk! Å GlaÂŽPĂ„sk! 😉

Postat

Hej o vÀlkommen o Glad PÄsk osv

Vilken genre jobbar du med dÄ? Verkar som om vissa hÀr vet det, men förstÄr inte hur de vet.

Postat

VĂ€lkommen... 😄

...nej, nej funken Àr inte utdöd..funk Àr en grymt skön musikstil som Àr hur levande som helst!

Postat

vÀlkommen,

tycker majoriteten Ă€r trevliga hĂ€r pĂ„ forumet, de övriga fĂ„r man strunta i. 😉

ge inte upp sÄ fort, ju fler musikstilar desto bÀttre för forumet.

Postat (redigerat)

😉 Äsch!

Ännu en gĂ„ng hĂ€nder det att en drymmelpelle (alltsĂ„....blanda inte inte in mej i det hĂ€r 😉 ) flyger pĂ„ en stackare som nyss registrerat sig..

Jag kan bara instÀmma: Ge inte upp direkt. Idioter tystar man lÀttast genom att helt nocha deras inlÀgg och pÄhopp.

Vi andra gulliga mĂ€nniskor sĂ€ger bara HjĂ€rtligt VĂ€lkommen!! 😄

edit:stnvaignsknotrlol

Redigerat av Pelle Rylander

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.