Glörk (oregistrerad) Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Hej alla! Jag tÀnkte ge detta forum en chans. Jag har tidigare hÀngt pÄ KVR men tröttnade pÄ att dom var för oseriösa. Jag Àr egentligen snÀll, men i diskussioner kommer jag att sÀga vad jag tycker om t ex hÄrdvara och annat för att skall man göra bra grejer i den hÀr branschen Mà STE man kunna ta synpunkter. Bortsett frÄn det brukar jag vara trevlig. Hoppas ni Àr glada att ha mig hÀr! /Jonas
RoBERT Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 (redigerat) VĂ€lkommen hit! KĂ€nn dig som hemma osv osv! đ Hoppas du kommer trivas bland oss knasar hĂ€r... đ Redigerat 15 april 2006 av aorfreak
Hellpig Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Willkommenes und fĂŒhlen likte sind Sie zu Hause. Aber berĂŒhren Sie nicht die Fische bitte.
Glörk (oregistrerad) Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 OK det blev ju ett kort försök. *suckar*. Jag kan inte ha en seriös diskssion om folk direkt hoppar pÄ mig och sÀger att genren jag jobbar med Àr utdöd. Ledsen alltsÄ, men hÀr har jag inget att hÀmta. TÀnk er för nÀsta gÄng oK? /J
RoBERT Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 det var inte jag som skrev det inlÀgget men suck, det var ju inget pÄhopp... bara en subjektiv uppfattning om vad han trodde sjÀlv..?
Umemagnus Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Glörk sa: OK det blev ju ett kort försök. *suckar*. Jag kan inte ha en seriös diskssion om folk direkt hoppar pĂ„ mig och sĂ€ger att genren jag jobbar med Ă€r utdöd. Ledsen alltsĂ„, men hĂ€r har jag inget att hĂ€mta. TĂ€nk er för nĂ€sta gĂ„ng oK? /J OJ, det var snabba ryck, men om du fortfarande Ă€r kvar... VĂ€lkommen hit. HĂ€r Ă€r mycke trevligt folk! Ă GlaÂŽPĂ„sk! đ
Zyan Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Hej o vÀlkommen o Glad PÄsk osv Vilken genre jobbar du med dÄ? Verkar som om vissa hÀr vet det, men förstÄr inte hur de vet.
Valdez Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 VĂ€lkommen... đ ...nej, nej funken Ă€r inte utdöd..funk Ă€r en grymt skön musikstil som Ă€r hur levande som helst!
sixties Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 vĂ€lkommen, tycker majoriteten Ă€r trevliga hĂ€r pĂ„ forumet, de övriga fĂ„r man strunta i. đ ge inte upp sĂ„ fort, ju fler musikstilar desto bĂ€ttre för forumet.
Pelle Rylander Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 (redigerat) đ Ăsch! Ănnu en gĂ„ng hĂ€nder det att en drymmelpelle (alltsĂ„....blanda inte inte in mej i det hĂ€r đ ) flyger pĂ„ en stackare som nyss registrerat sig.. Jag kan bara instĂ€mma: Ge inte upp direkt. Idioter tystar man lĂ€ttast genom att helt nocha deras inlĂ€gg och pĂ„hopp. Vi andra gulliga mĂ€nniskor sĂ€ger bara HjĂ€rtligt VĂ€lkommen!! đ edit:stnvaignsknotrlol Redigerat 18 april 2006 av Pelle Rylander
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.