zkitz Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Hej, jag undrar vad som Àr fel pÄ cubase och om det Àr flera som har haft eller har samma problem; Man spelar efter metronom, spelar in exakt! trycker precis pÄ en ton nÀr en ny takt börjar! DÄ helt plötsligt flyttar den bak typ 1/8.. VÀÀldigt störande!! vad Àr felet liksom ? Tack för era snabba svar (som vanligt)
zkitz Postat 13 april 2006 TrÄdstartare Postat 13 april 2006 vÀnta nu, emulerade portar.. Kan jag fÄ lite mer beskrivning pÄ det du just sa? (ursÀkta om posten lÀt lite dryg) Tackar för ditt svar
Joey Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Jag undrar om det inte finns en nitad trÄd ang emulerade portar. Kika pÄ det. Jag vÄgar nÀstan garantera att det Àr problemet, men som du lÀtt kan fixa till. Om trÄden inte lÀngre Àr nitad, sÄ gör en sökning med 'emulerade portar' /Joey
Claes Holmerup Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Nu hade jag tid att leta ocksĂ„... HĂR Ă€r den nitade trĂ„den. đ€Ș
zkitz Postat 14 april 2006 TrÄdstartare Postat 14 april 2006 Attans ocksÄ.. Glömde att man inte ska gÄ bÀrsÀrk i forumet utan att leta! Ellre.. Visste ju inte riktigt vad jag skulle söka pÄ sÄ antar att det Àr godtagligt
kirtaphus Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Alla med M-audio ljudkort kolla noga pĂ„ sid 78 i Studio nr: 3 2006 DĂ€r finns en frĂ„ga kring "Emulerade portar" och ett svar hur man kommer ifrĂ„n det. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.