EQ_krav Postat 7 april 2006 Dela Postat 7 april 2006 jag söker en bakgrundsinspelning på aerosmiths låt- crying eller I don't wanna miss a thing jag tar gärna emot andra förslag på bakgrunder i rockgenre... tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2006 Dela Postat 11 april 2006 Går det bra med midi är det lätt att fixa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EQ_krav Postat 11 april 2006 Trådstartare Dela Postat 11 april 2006 vistt går det bra med midi, bara jag kan få separata spår för gitarr bas osv.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2006 Dela Postat 11 april 2006 Okej. Har du GP4 är dte bara att gå in på www.mysongbook.com så får du det i en fil som du öppnar i GP4 och sedan exporterar som midi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 11 april 2006 Dela Postat 11 april 2006 Om du importerar en vanlig midifil (dom vanliga som man hittar på nätet) i exempelvis Cubase så delar ju filen upp sig i dom olika instrumentens spår. Sen är det ju bara att använda vilka samplingar som helst för att få ljud i dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 april 2006 Dela Postat 11 april 2006 http://www.sad-band.com/upload/cryin.mid Där har du Cryin'. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EQ_krav Postat 11 april 2006 Trådstartare Dela Postat 11 april 2006 tackar så mkt för hj'lpen... finns det fler sådana sidor?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 11 april 2006 Dela Postat 11 april 2006 MusicRobot.com Sökmotor som söker på flera olika sidor med MIDI-filer... har funkat mycket bra för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.