Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

gå in på www.musikmakarna.se

Om du ser dig själv som låtskrivare. Senaste ansökningsdag 15 maj..

samla ihop dina 5 bästa alster. Vad väntar du på?

Själv har jag fått ut extremt mycket av musikmakarna. Kontakter, förlagskontrakt och dessutom haft EXTREMT kul under mina två år. För att inte tala om hur mycket jag utvecklats inom musikområdet. Speciellt för egen del inom produktions/mixnings biten.

visserligen är det i övik... men med musik har man ju roligt vart man än befinner sig.

😳😛

Redigerat av pennudd
Annons
Postat (redigerat)

ja... dom har väl ändrat sen jag gick där...

Då var det 20...

året efter var det 25 med 5 st på distans. I år vet jag inte faktiskt.

Men det kommer aldrig vara fler än 20 som kommer vara på skolan (dvs allt över kommer vara distans elever), eftersom det "bara" finns 20 st studios på skolan.

Hehe... bry er inte om produktionerna som ligger ute på hemsidan. Det är gamla skapelser. Alla låtar som ligger där är gjorda året före jag kom in (2003) så de är inte aktuella alls.

Redigerat av pennudd
Postat (redigerat)

Tack för att du informerar allt detta. Har kollat runt på olika relaterade utbildningar, och denna verkar vara en av de bästa faktiskt.

Distans? Hur funkar det egentligen? Det står inget om det heller. Då kan man ju inte vara med på föreläsningar eller vara i någon studio... Låter inte så kul ? 😱

Redigerat av Kricke
Postat

ja, du har helt rätt...

Att gå på distans förlorar man hela grejen. Då kan man lika gärna göra nåt annat. Man utvecklas ju inget heller eftersom man lär sig mest av varandra på utbildningen. Tänk att det sitter 19 andra i studios runt omkring en som är bra på saker som man själv inte är bra på...

De kanske har tagit bort distansprylen i år om det inst står något om den, men jag hade för mig att de skulle utveckla det...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.