Jump to content
Annons

Soulshake Express

Recommended Posts

FatherWolf (oregistrerad)
Postat

Nu har jag äntligen hittat bandet jag letat efter. The Soulshake Express. Bandet som har allt jag är ute efter som alla andra band idag saknar, den äkta sanna rockkänslan. Man har lyssnat på så många band i alla dessa år och bara ett fåtal gånger blivit överrumplad och chockad av ren lycka. The Soulshake Express skänker mig lycka och mer därtill för jävlar vad förbannat bra det är! Jag väntar varje minut på nya låtar från dessa grabbar!

Ni får helt enkelt gå in på deras snygga hemsida och bli Soulshakefrälsta ni också.

www.soulshake.se

Annons
FatherWolf (oregistrerad)
Postat

Jag vet. Men jag vill att alla i hela världen också ska få ta del av min upptäckt! Jag hade gjort samma sak om jag hade upptäckt botemedlet för cancer. Man vill liksom dela med sig av det goda, men jag förstår vad du menar.

Postat

Jodå, lyssnade på ljudklippen och det lät rätt bra. Jag gillade den röjiga ljudbilden. Dock är det svårt att bli överexalterad när någon sätter ribban så högt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.