Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej undrar om någon där ute kan hjälpa mej.

Jag fick!!! en gitarr av en släkting närmare bestämt en Hagström i ett sisådär skick. Nu har jag fixat till den och upptäcker ett skönt sound i den en go gitarr att spela. Men frågan är vad är det för modell har surfat runt och inte sett den någonstans, är själv ingen virtuos på instrumentet. Kör mest komp på inspelningar med min Strata. Men Vad är detta för en gitarrmodell. Nedan finns en bildlänk.

http://www.keli-music.com/hagstrom 20kopiera.jpg

eller

http://www.keli-music.com/hagstrom%20kopiera.jpg

Annons
Postat

Ja, det är mycket riktigt en Hagström Partner. Inte helt vanliga. Har för mig att den bestod av hopplock av gamla delar och inte gjordes i speciellt många ex.

Postat

jävlar vilken ful och dålig gitarr!

Kan göra dig en tjänst och köpa den för en hundring 🙂

haha nee fasen den där va riktigt läcker asså!

Plancka (oregistrerad)
Postat

Hmm... en sån där har ju jag.... Har alltid inbillat mig att det har varit en Hagström II N... där ser man hur lurad man kan vara... Endast 437 ex alltså? Får hålla hårt i den då alltså... Det enda som e lite på minus-sidan är att stallet e lite bökigt och man ev. måste trassla en del vid strängbyte...

Postat

ni har rätt alli hopa.. vill minnas att den heter Partner II.

Jag hade en sån, men sålde den till en kille som kunde ge den ett bättre hem än jag, när jag köpte min halvakustiska Epiphone Emperor Regent

Marre

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.