Pazo Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Okej då. 😄 Så...är jag den enda här som såg den romantiska komedin Evigt Ung igår, som är en slags nyversion av Askungen med Drew Barrymore i huvudrollen? 😛 😄 Bra temabyte! 😠😆 I vilken tid utspelar sig filmen? 😛
Micke H Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Snygg, va? Knappt märkbart! 😆 Vet inte riktigt när den utspelar sig, men Leonardo da Vinci medverkar, vilket är något töntigt. 😛 Så, är jag den enda här som blir tårögd av romantiska komedier? 😄 Om det är så, kan ni glömma att jag sa något... 😠
Pazo Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Snygg, va? Knappt märkbart! 😆 Vet inte riktigt när den utspelar sig, men Leonardo da Vinci medverkar, vilket är något töntigt. 😛 Så, är jag den enda här som blir tårögd av romantiska komedier? 😄 Om det är så, kan ni glömma att jag sa något... 😠 BUUUU!! 😛
Overkill Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Det är skönt att vara tillbaka vid datorn! 🙂 Borta bra men Studio bäst! 😱😉
Christofer Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Ja, Lynxo och Christofer tar allt mer plats i tråden... Christofer, Lynxo Och Overkill har mer eller mindre kidnappat tråden under de veckorna... SMURF! *mer fniss* ☺️ va?????????????? 🙂😱😉😛😳
Pazo Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Ja, Lynxo och Christofer tar allt mer plats i tråden... Christofer, Lynxo Och Overkill har mer eller mindre kidnappat tråden under de veckorna... SMURF! *mer fniss* ☺️ va?????????????? 😱😉😛😳☺️ Allvarligt? Du fattar inte? 🙂
Overkill Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 va?????????????? 🙂 😱 😉 😛 😳 Ja, Lynxo och Christofer tar allt mer plats i tråden... Christofer, Lynxo Och Overkill har mer eller mindre kidnappat tråden under de veckorna... SMURF! *mer fniss* ☺️ Got it? ☺️
Overkill Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 LOL! 😛 Laughing out loud 😉 Den där Christofer är rolig 😱🙂😳
Recommended Posts