Micke H Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Något så exotiskt som spaghetti med köttfärsås! Förresten, nån som vet varför CNN har svårare att godkänna studiemedel när man går en KY-utbildning kontra högskola/universitet? 😄 Eller kanske ingen här som någon aning. Bara musiknördar! 😄 För att högskola/universitet är mer "riktiga" utbildningar... KY utbildningar kräver ju en viss "arbetserfarenhet" så du har nog redan cash med andra ord 😎 Ärligt talat så vet jag faktiskt inte... 😎 Nope, jag kommer att komma direkt från gymnasiet till KY-utbildningen, så jag kan inte påstå att jag har så mycket arbetsliverfarenhet... Förresten...JAG MENADE CSN, INTE CNN!!!! 😆
mornel Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Beatrice är schysst! Skitschysst!! 😲 Håller med!!!!!!111 😉
Micke H Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Jag kanske ska sluta ropa på döden...det kan inte båda gott... 😲
Pazo Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 höhö... Jag träffade en forummedlem igår! Claypol då va. Han såg på spexet å kände igen mig 😲😉
Micke H Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Jaaa! Fler människor! Tjena Grahn! Tjena Pazo! Tjena Mornel! WAZUUUUUUP? 😲
Micke H Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Känner mig lite ignorerad... 😉 Annars är det väl bra... 😲
Micke H Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Ni har mycket att stå till svars för, gubbar... Muntra upp mig nu, för bövelen! 😲 Dra ett skämt eller nåt!
Pazo Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Nej! Mitt hubud är ju tungt... Blev ju som sagt lite efterfest efter premiären igår 😲
Micke H Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Nej! Mitt hubud är ju tungt... Blev ju som sagt lite efterfest efter premiären igår 😉 Tack! Nu känns det genast bättre! 😄 😲
Pazo Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Nej! Mitt hubud är ju tungt... Blev ju som sagt lite efterfest efter premiären igår 😉 Tack! Nu känns det genast bättre! 😄 😲 😄
Pazo Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Justfan. måste ha med mig elguran nu ju... Fidde ska ha den som reservgitarr. Hans sträng gick igår och vart tvungen att spela minus en sträng resten av föreställningen...
Gote Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 höhö... Jag träffade en forummedlem igår!Claypol då va. Han såg på spexet å kände igen mig 🙂 :) Kewlt! 😄 Gick det bra då?
Recommended Posts