ViktorDenStore Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Bara bra tack, hur är det själv Pico? Ja, nu är vi gamla spammare här 😆 .Viktor Back on the top! 😉 Jo tack, det är lugnt! 😄 Ålrajt 🙂 Skönt med långhelg 😆😉🙁
ViktorDenStore Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 ... och vana som vi är vet vi att man måste hugga varje chans man får 😄 😉 Bara ni inte hugger ner en gran så är jag nöjd... 😆 😉🙁😆
ViktorDenStore Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Bara ni inte hugger ner en gran så är jag nöjd... 😆 Väntat på att få tillfället att dra den där länge? 😉
Christofer Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 va?????????????? 😆 😆 😆 😄 😳 Ja, Lynxo och Christofer tar allt mer plats i tråden... Christofer, Lynxo Och Overkill har mer eller mindre kidnappat tråden under de veckorna... SMURF! *mer fniss* ☺️ Got it? 😆 Nej 😱😱😱
ViktorDenStore Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 😆 😆 Är det inte onödigt att snacka både på msn o här samtidigt föresten? 😆
ViktorDenStore Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 😆 😳 Är det inte onödigt att snacka både på msn o här samtidigt föresten? 😄 Nej det är det som kallas för 2 vägs kommunikation... 😆 😱 Fan va rolig du va idag då? 😆😱
Micke H Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Här kommer Piff och Puff! Är på språng nu... Här kommer Piff och Puff! Varje gång nu! Jag måste vara den enda människan i världen som kan hela texten till den där... 😆
Pazo Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Pico å jag snackar mest över msn nuförtiden så denhär tråden säger vi int så möe te varandra. fast vi gör ju det ändå så... 😆
Micke H Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Pico å jag snackar mest över msn nuförtiden så denhär tråden säger vi int så möe te varandra. fast vi gör ju det ändå så... 😄 Ja det är det som kallas för.......eh............äsch! 😆 Msn-kommunikation? Nä, den var inte lika bra som din... 😆😆
Recommended Posts