MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Tänkte bara titta imn och säga hej! 🙂 Hej då snyggingar! 😉🙁 (skivan är klar nu, vi har även med en video på den. snart släpps den.) NEJMEN TJENA! 🙂 Fan vad nice att du kikade in! Du får ge oss mer info 🙂
Frekvens Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 bas o gitarr är väl mina huvudinstrument. Annars så spelar jag rätt mycket minikorg faktiskt, om det räknas som instrument 🙂
Pazo Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 bas o gitarr är väl mina huvudinstrument. Annars så spelar jag rätt mycket minikorg faktiskt, om det räknas som instrument 🙂 Spelar du kontrabas då? eftersom du sökte jazz 🙂
Frekvens Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Nej det gör jag faktiskt inte. Sökte jazz bara för att jag vill frossa i musik och komma över allt möjligt. även om det bara är en teoretisk kurs 🙂 Vad spelar du själv?
Pazo Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Nej det gör jag faktiskt inte. Sökte jazz bara för att jag vill frossa i musik och komma över allt möjligt. även om det bara är en teoretisk kurs 🙂 Vad spelar du själv? aha du tänker så! 🙂 Jag spelar trummor. å producerar elektronisk musik
Frekvens Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Nice där. Jag sysslar på också med elektroniskt. Eller allt möjligt kanske. Just nu med en stabbig hiphop beat. Spelar in en del demoband hemma också. Kommer över ett fusionband om en vecka, så ja får se va dom har o erbjuda. näpp nu ska ja ta en snus o invänta lite spansk ligafotboll 🙂 ha det gött. jag sätter upp en femmeters limegrön flagga i statsparken på valborg så vet du var du har grillat och ölholk. peace
Pazo Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Nice där. Jag sysslar på också med elektroniskt. Eller allt möjligt kanske. Just nu med en stabbig hiphop beat. Spelar in en del demoband hemma också. Kommer över ett fusionband om en vecka, så ja får se va dom har o erbjuda. näpp nu ska ja ta en snus o invänta lite spansk ligafotboll 🙂 ha det gött. jag sätter upp en femmeters limegrön flagga i statsparken på valborg så vet du var du har grillat och ölholk. peace haha! Ska kolla efter limegröna flaggan då! Spana efter en kort kille med affro då! 🙂
Micke H Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 "Finished with my woman, cause she couldn't help me with my mind! People think I'm crazy because I am frowning all the time!"
Linus Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 🙂 Hej Linus! 😄 Vars har du varit? 😄 Mycket jobb den senaste tiden. 14-timmars arbetsdagar är inte kul, trots privilegiet att få leva på ljudteknik. 🙂 Nåja, snart är jag tillbaka i normal forumaktivitet igen.😎
Pico Postat 15 april 2006 Trådstartare Postat 15 april 2006 🙂 Hej Linus! 😄 Vars har du varit? 😄 Mycket jobb den senaste tiden. 14-timmars arbetsdagar är inte kul, trots privilegiet att få leva på ljudteknik. 🙂 Nåja, snart är jag tillbaka i normal forumaktivitet igen.😎 Vi har saknat dig här.. 😄
Pico Postat 15 april 2006 Trådstartare Postat 15 april 2006 Grahn försvann också under nån dag här, tror jag bestämt! 🙂
Linus Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Vi har saknat dig här.. 😄 🙂 Kan ni sammanfatta de senaste två veckorna i den här tråden åt mig? 🙂
Pico Postat 15 april 2006 Trådstartare Postat 15 april 2006 Vi har saknat dig här.. 😄 🙂 Kan ni sammanfatta de senaste två veckorna i den här tråden åt mig? 🙂 Ja, Lynxo och Christofer tar allt mer plats i tråden... nästan tränger undan oss övriga.. 😎
Pazo Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Vi har saknat dig här.. 😄 🙂 Kan ni sammanfatta de senaste två veckorna i den här tråden åt mig? 🙂 Christofer, Lynxo Och Overkill har mer eller mindre kidnappat tråden under de veckorna... Nu är de lugna igen 😎
Linus Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Grahn försvann också under nån dag här, tror jag bestämt! 🙂 ja det var internet som försvann... men jag hittade den idag. 🙂 Jo, jag hörde att Internet gick vilse och fastnade i Sollefteå igår.
Pazo Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 MEH PICO! SLUTA! 🙂 LOL Folk kan ju tro att vi har "brokebackat" oss jue! FY! 🙂
Pico Postat 15 april 2006 Trådstartare Postat 15 april 2006 MEH PICO! SLUTA! 😄 LOL Folk kan ju tro att vi har "brokebackat" oss jue! FY! 😎 🙂 Now that's just scary... 🙂
Linus Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Ja, Lynxo och Christofer tar allt mer plats i tråden... Christofer, Lynxo Och Overkill har mer eller mindre kidnappat tråden under de veckorna... SMURF!
Recommended Posts