musik (oregistrerad) Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 HEAVY!!!!!!!!!!!!! 😛😄😛🙂🙁 Vad tyckte ni om den allsvenska premiären?? TUNGT!! 😛
Christofer Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 ok 😛 men erkänn att de är jävlit snygga gitarrer ehm. Nej! 🙁 😛
mornel Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 HEAVY!!!!!!!!!!!!! 😛😄😛🙂🙁 Vad tyckte ni om den allsvenska premiären?? TUNGT!! 😛 Vilka lirade? Vilka hejade du på? Vilka vann? Är du glad över resultatet? 🙂
musik (oregistrerad) Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 GAIS-ÖIS Direktsänt på TV4 Plus. 2-0. Rätt lag vann! 😛
musik (oregistrerad) Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Fast...lite besviken var jag ändå. Jag hejade flera gånger, men de svarade aldrig! 😛
lunkan Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 HEAVY!!!!!!!!!!!!! 😛😄😛🙂🙁 Vad tyckte ni om den allsvenska premiären?? TUNGT!! 😛 Det är på måndag den riktiga premiären är! BLÅVITT VS ÖSTER! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Hej! Om herr Pazo inte läst Klocktråden lately: Jag fick till svar att det bara är mycket exklusiva klockor som kan hålla reda på hur många dagar det är i varje månad. Därför måste jag ställa om den 5 månader av årets 12. Inget fel alltså. Däremot var det fel att den slår om till ny datum mellan kl 21-23. Det ska den göra direkt kl 24 och inget annat. Det felet ska åtgärdas. :musik
Pazo Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Hej! Om herr Pazo inte läst Klocktråden lately: Jag fick till svar att det bara är mycket exklusiva klockor som kan hålla reda på hur många dagar det är i varje månad. Därför måste jag ställa om den 5 månader av årets 12. Inget fel alltså. Däremot var det fel att den slår om till ny datum mellan kl 21-23. Det ska den göra direkt kl 24 och inget annat. Det felet ska åtgärdas. 😄 :musik Skönt
Overkill Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Ingen som vill köpa min gitarr? "Ska sälja min gitarr, en Morgan W300CESB. Nypirs på den är 4.000 kronor, den är i nyskick. Pris: Bud Kan skicka med axelband. Notera att det inte är riktigt gjort för axelband, men det funkar ändå (se bild 4). Frågor/bud genom PM eller här i tråden. BILD1 BILD2 BILD3 BILD4"
Pazo Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Ingen som vill köpa min gitarr? "Ska sälja min gitarr, en Morgan W300CESB. Nypirs på den är 4.000 kronor, den är i nyskick. Pris: Bud Kan skicka med axelband. Notera att det inte är riktigt gjort för axelband, men det funkar ändå (se bild 4). Frågor/bud genom PM eller här i tråden. BILD1 BILD2 BILD3 BILD4" hur mkt skaru ha för den? 😄
Charles (oregistrerad) Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Två bra ord att kunna Konstantinopelitanskabasfioljsakademin Västkustskt
musik (oregistrerad) Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Overkill Jag känner ingen som heter Bud, så en sån kan jag inte skicka. Om du nu inte menar en sån där öl...Budweiser eller vad de kallar't... Den benämns ju ibland för Bud?! Det är ju bara för mig att gå ut och köpa en isåfall.
Overkill Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Overkill Jag känner ingen som heter Bud, så en sån kan jag inte skicka. Om du nu inte menar en sån där öl...Budweiser eller vad de kallar't... Den benämns ju ibland för Bud?! Det är ju bara för mig att gå ut och köpa en isåfall. 😄
Micke H Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Nej, nej...Bud är ett amerikanskt namn! Han vill att ni ska skicka era amerikanska kusiner som råkar heta Bud!
Overkill Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Men sluta nu 😄 Jag vill ju bara vsälja en gitarr så jag kan köpa en elgitarr! 😄😄 Man kan ju inte spela Smoke on the Water så bra på en akustisk, det sa min lärare iaf (Grahn). 😆
Micke H Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Men sluta nu 😄 Jag vill ju bara vsälja en gitarr så jag kan köpa en elgitarr! 😄😛 Man kan ju inte spela Smoke on the Water så bra på en akustisk, det sa min lärare iaf (Grahn). 😆 Jorå, arrangera bara om den till gladjazz! Det har nog ingen gjort förut i alla fall. 😄
Recommended Posts