Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Skulle varit grymt om nÄgon/nÄgra skulle sÀtta sig o göra en klistrad trÄd som inehÄller The best of forumet. Som en kul grej lixom

Annons
Postat

Jac citerar mig sjÀlv frÄn trÄden om eventuell svartlista. Bara att överföra till Àmnet topplista och att trÄden förslagsvis lÀggs under Demoinspelningar istÀllet för AllmÀnt:

Mitt förslag Àr att nÄgon tar pÄ sig ansvaret för att moderera trÄden.

SÄ hÀr skulle det kunna fungera:

1. Den som tar pÄ sig ansvaret startar en trÄd under AllmÀnt.

2. TrÄden innehÄller först regler (typ dem jag nÀmnde ovan) och dÀrefter en inbjudan om att komma med berÀttelserna. DÀrefter fylls trÄden pÄ.

3. Den som Àger trÄden uppdaterar sitt ursprungliga inlÀgg och sammanfattar trÄden i form av en lista, dÀr varje listrad utgörs av en direktlÀnk till inlÀgget i trÄden.

DirektlÀnkar till enkilda inlÀgg görs genom att klicka pÄ "Postat" vid det inlÀgg som lÀnken ska leda till.

Och du som funderar pĂ„ att starta trĂ„den - tĂ€nk pĂ„ att det handlar om mer Ă€n nĂ„gra dagars "moderering" Är ni med?

EDIT: NĂ€r trĂ„den börjar fyllas, kontakta mig eller moderator sĂ„ nitar vi trĂ„den 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.