Feeltz Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 (redigerat) Ăntligen hittar jag pĂ„ detta forum đ tja allihopa ! tĂ€nkte att jag nu har varit medlem en liten stund ocksĂ„ kan presentera mig. jag heter johan och Ă€r 16 Ă„r.. bor i brottby ca 2 mil norr om stockholm nĂ€r jag var 9 Ă„r sĂ„ kom jag in i det dĂ€ra med dj eftersom jag fick en gammal mixer av min far. hĂ„llt pĂ„ mest hemma och spelat ute lite dĂ„ o dĂ„. nĂ€r jag blev ca 13 Ă„r sĂ„ började jag med Fruity Loops.. lite svĂ„rt i början men det rullade pĂ„. sĂ„ nu 3 Ă„r efter har jag trĂ€nat upp mina skills lite:D jag gör mest trance.. LĂ„t jag gjort men dock inte rösten : Your browser does not support the HTML5 audio tag rösten var ett free vocal nerladdning pĂ„ en sida... Redigerat 28 januari 2006 av Feeltz
Feeltz Postat 28 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 28 januari 2006 Ni kan gĂ€rna kommentera lĂ„ten đ
Exil Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 NÀmen en Vallentunabo. Om nu brottby rÀknas dit? hehe Jag bor iaf i Vallentuna. Hade gÀrna lyssnat pÄ lÄten den abra hade funkat
android Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hejhej! VÀlkommen. Det hÀr forumet fixar inte filnamn med mellanslag, sÄ du mÄste nog döpa om filen om du vill att folk ska kunna lyssna... Och sÄ Àr det ju egentligen bÀttre att du skapar en separat trÄd i demo-avdelningen för lÄten, dÀr brukar folk lyssna och kommentera!
Tobb Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Nej men hallĂ„. En till Vallentunabo, vi blir fler Ă„ fler đ VĂ€lkommen.
Feeltz Postat 29 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 29 januari 2006 hej alla vallentunabor dĂ„ đ ( fast jag hĂ„ller mej mest till tĂ€by för att jag har bott dĂ€r i hela mitt liv förutom dom 2 senaste Ă„ren) đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.