Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Äntligen hittar jag pĂ„ detta forum 😄

tja allihopa ! tÀnkte att jag nu har varit medlem en liten stund ocksÄ kan presentera mig. jag heter johan och Àr 16 Är.. bor i brottby ca 2 mil norr om stockholm

nÀr jag var 9 Är sÄ kom jag in i det dÀra med dj eftersom jag fick en gammal mixer av min far. hÄllt pÄ mest hemma och spelat ute lite dÄ o dÄ. nÀr jag blev ca 13 Är sÄ började jag med Fruity Loops.. lite svÄrt i början men det rullade pÄ. sÄ nu 3 Är efter har jag trÀnat upp mina skills lite:D jag gör mest trance..

LÄt jag gjort men dock inte rösten :

rösten var ett free vocal nerladdning pÄ en sida...

Redigerat av Feeltz
Annons
Postat

Ni kan gĂ€rna kommentera lĂ„ten 😄

Postat

NÀmen en Vallentunabo. Om nu brottby rÀknas dit? hehe Jag bor iaf i Vallentuna. Hade gÀrna lyssnat pÄ lÄten den abra hade funkat :rolleyes:

Postat

hmm den lÀnken brukar funka?!

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Postat

Hejhej!

VĂ€lkommen.

Det hÀr forumet fixar inte filnamn med mellanslag, sÄ du mÄste nog döpa om filen om du vill att folk ska kunna lyssna... Och sÄ Àr det ju egentligen bÀttre att du skapar en separat trÄd i demo-avdelningen för lÄten, dÀr brukar folk lyssna och kommentera!

Postat

okok

Postat

hej alla vallentunabor dĂ„ 😄 ( fast jag hĂ„ller mej mest till tĂ€by för att jag har bott dĂ€r i hela mitt liv förutom dom 2 senaste Ă„ren) 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.