Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det hela började idag när jag märkte att inga ljud hördes vid aktivitet på MSN. Jag tolkade ju detta först som att det var MSN som strulade då jag uppdaterat MSN-versionen igår kväll. Dessutom fungerade all annan WAV. Nu märkte jag även att ljuden i Trillian också är borta, och går jag in på Ljud i Kontrollpanelen finns ju den där menyn med Windowsljud (asteriskljuden etc) så kan jag inte höra de heller. Varför inte det? 😱 Varför kan jag itne höra meddelandeljud när alla annan WAV fungerar? Det verkar jättelustigt. Iofs är det ju alltså inga vitala ljud som försvunnit, men ändå irriterande.

Annons
Postat
...och går jag in på Ljud i Kontrollpanelen finns ju den där menyn med Windowsljud (asteriskljuden etc) så kan jag inte höra de heller.

Har du Inga ljud som ljudschema där? 😱

Postat (redigerat)

Jo, där finns ljud, men klickar jag på triangeln att ljuden skall spelas upp blir triangeln en kvadrat, och inget mer händer. Kvadraten är kvar in i i evigheter.

EDIT; Detta är jävligt lustigt, vad fan ha hänt? 😉

Redigerat av Hemluth

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.