Newsec Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Har ett lite underligt fel. Eller jag vet inte ens om det är något fel. Men lite irriterande är det allt. När jag startar upp Cubase. Eller laddar upp ett projekt. Så piper det alltid till väldigt högt. Sen så när jag startar systemet överhuvudtaget så smäller det och har sig. Är dett vanligt,ska det vara så här? //MVH Mikael
Goddamn Guitar Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Har ett lite underligt fel. Eller jag vet inte ens om det är något fel. Men lite irriterande är det allt. När jag startar upp Cubase. Eller laddar upp ett projekt. Så piper det alltid till väldigt högt. Sen så när jag startar systemet överhuvudtaget så smäller det och har sig. Är dett vanligt,ska det vara så här? //MVH Mikael När jag hade en 896 så knäppte den också rätt rejält när den gick igång. Hände varje gång. Man får se till att ha monitor out på 0 när man startar systemet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.