djay_maxwell (oregistrerad) Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 alla som har sina låtar ute på nätet och delar ut dem, får mer än flera hundra lyssnare om dagen men då undrar jag: vill alla skriva upp lite sidor i det här inlägget så man har lite och välja mellan. soundclick.com är bland de största som finns just nu. men det borde även finnas lite svenska music websites (mp3). ni får gärna skriva lite sidor som ni själva känner till både svenska och engelska och andra internationella sidor. hoppas jag utryckt mig bra och ni förstått det jag skrivit 😛 mvh Jean "tycker music websites som soundclick.com ökar de olika osignerade bands chanser till att få ut sin musik, både nationellt och även mer globalt". håller ni med? 🙂
Danabacken Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 (redigerat) "tycker music websites som soundclick.com ökar de olika osignerade bands chanser till att få ut sin musik, både nationellt och även mer globalt". håller ni med? 🙂 Japp! 🙂 Jag använder själv soundclick. Bra sida. 🙂 Men nån mer liknande sida känner jag inte till. 😛 Redigerat 16 januari 2006 av Danabacken
Micke H Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 hmm, vad sägs om Acidplanet? Man behöver inte använda Acids programvara för att lägga upp musik där, trots namnet. 🙁 Jag lägger själv upp musik där.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.