johan_wlt (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 när jag spelar in kommer det jäääkligt högt brus med när jag höjjer accapellan! varför är det så? kan man fixa det på nåt sätt?? tack på förhand
Claes Holmerup Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 En beskrivning av vad du använder och hur du har kopplat etc, kan vara till hjälp om man ska försöka hitta eventuella fel... 😆
johan_wlt (oregistrerad) Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 använder cool edit pro 2 för att spela in i har ett UB1204-PRO mixerbord jag har nog kopplat rätt men det brusar fett endå :S
Humor Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 (redigerat) johan_wlt sa: använder cool edit pro 2 för att spela in ihar ett UB1204-PRO mixerbord jag har nog kopplat rätt men det brusar fett endå :S Nog koppalt rätt? Vi måste ha fakta om hur du har kopplat. Vilket ljudkort du har är också viktigt för att vi ska kunna hjälpa dig Redigerat 17 januari 2006 av Humor
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.