Altzi Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Skulle vilja hitta alla låtar jag laddat upp under demoinpelningar, inkl de som jag laddat upp i trådar startade av andra.
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Använd sökfunktionen! 😆 Nekos Guide Skriv in ditt användarnamn i Filtrera efter användarnamn-fältet. Välj Användarnamn i menyn Sortera resultat efter... Välj forum: Demoinspelningar Klicka på Sök o börja leta 😕
Pluffo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 (redigerat) Va? Du startade ju den här tråden där frågan har besvarats ett antal gånger 😕 Edit: Aha...såg att du ville hitta de alster du laddat upp i andra trådar också...Då...kan det bli svårt...Tror jag... Redigerat 13 januari 2006 av Pluffo
Altzi Postat 13 januari 2006 Trådstartare Postat 13 januari 2006 Använd sökfunktionen! 😆 Nekos Guide Skriv in ditt användarnamn i Filtrera efter användarnamn-fältet. Välj Användarnamn i menyn Sortera resultat efter... Välj forum: Demoinspelningar Klicka på Sök o börja leta 😕 Hjälper bara halvvägs då jag bara hittar låtar i trådar jag startat
Altzi Postat 13 januari 2006 Trådstartare Postat 13 januari 2006 Edit: Aha...såg att du ville hitta de alster du laddat upp i andra trådar också...Då...kan det bli svårt...Tror jag... Det har liksom slunkit in en snutt någonstans som jag inte vill ha kvar här, och jag kan f*n inte hitta den 😕
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Skulle vilja hitta alla låtar jag laddat upp under demoinpelningar, inkl de som jag laddat upp i trådar startade av andra. Varför laddar du upp låtar i andras trådar? 😮
Altzi Postat 14 januari 2006 Trådstartare Postat 14 januari 2006 (redigerat) Skulle vilja hitta alla låtar jag laddat upp under demoinpelningar, inkl de som jag laddat upp i trådar startade av andra. Varför laddar du upp låtar i andras trådar? 🙂 T.ex om jag medverkar på någon låt tillsammans med en annan forummedlem, eller om jag lagt upp ett ljudexempel för att förklara något eller så 🙂 Edit: stavfel samt meningsbyggnadsfel 😆 Redigerat 14 januari 2006 av Altzi
Pluffo Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Edit: Aha...såg att du ville hitta de alster du laddat upp i andra trådar också...Då...kan det bli svårt...Tror jag... Det har liksom slunkit in en snutt någonstans som jag inte vill ha kvar här, och jag kan f*n inte hitta den 🙂 Men om inte ens du kan hitta den så lär ju ingen annan göra det heller 🙂
ViktorDenStore Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Edit: Aha...såg att du ville hitta de alster du laddat upp i andra trådar också...Då...kan det bli svårt...Tror jag... Det har liksom slunkit in en snutt någonstans som jag inte vill ha kvar här, och jag kan f*n inte hitta den 😕 Men om inte ens du kan hitta den så lär ju ingen annan göra det heller 😳 Skön filosofi... 😳 Exempel: "Om inte jag tänker på att det är stökit hemma hos mig så gör ju ingen annan det heller" 😳 .Viktor
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.