Sauron (oregistrerad) Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Jag har lĂ€nge gĂ„tt och funderat pĂ„ att skaffa mig ett midikeyboard, och nu har jag dĂ„ Ă€ntligen slĂ„tt till ( skall Ă„ka till Jam i Göteborg pĂ„ Lördag och hĂ€mta ett Evolution MK249C. Jag Ă€r vĂ€l inte sĂ„ vĂ€ldans musikalisk men jag Ă€lskar att labba med ljud och Ă€r en redig datanörd som Ă€r en ganska duktig programmerare... đ Ser fram oerhört mot den digitala ljudvĂ€rlden... Hoj sĂ„ lĂ€nge!
Lundin Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Hej o VĂ€lkommen...Sauron..hmmm Ă€r det inte du som Ă€r en elak j&%€el i Sagan om ringen? đ /D
robotapan Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Sauron och DEMONiqus sitting in a tree, K I S S I N G... Eh, vÀlkommen till forumet Sauron...
Sauron (oregistrerad) Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Ja, namnet Àr den elake jÀkeln, men jag e raka motsatsen. SuuupersnÀll! Tackar för vÀlkomnandet, och ser fram emot en del roliga diskussioner.
tordA Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 HiYa đ (hittar du pĂ„ nĂ„t bus skickar jag trĂ€den pĂ„ dig )
Lundin Postat 16 maj 2004 Postat 16 maj 2004 Sauron och DEMONiqus sitting in a tree, K I S S I N G... Eh, vĂ€lkommen till forumet Sauron... đ ..ska komma i.h.Ă„.g det dĂ€r ..apan /D
hammagrella Postat 17 maj 2004 Postat 17 maj 2004 Jag Ă€r vĂ€l inte sĂ„ vĂ€ldans musikalisk men jag Ă€lskar att labba med ljud och Ă€r en redig datanörd som Ă€r en ganska duktig programmerare... That's all you need! Autotuner regerar! VĂ€lkommen hit! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.